Ga naar inhoud


ik heb een plasma tv, kan daar een kaartje in?


Gast jackvdW

Aanbevolen berichten

hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb totaal geen verstand van alle elektronica van deze dag... dus vandaar deze (wellicht domme) vraag: ik heb een plasma tv van samsung en die is verzonken in de muur, dus ik wil graag de smartcard van kpn er in doen net als de internet kabel, maar nou vraag ik me af of dat kan met dit abonnement voor internet en tv. ik heb me door kpn laten vertellen dat je daar kan checken of je tv het aan kan, maar ik kan het nergens vinden... :S kan iemand mij daarmee helpen? heel erg bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: jackvdW
hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb totaal geen verstand van alle elektronica van deze dag... dus vandaar deze (wellicht domme) vraag: ik heb een plasma tv van samsung en die is verzonken in de muur, dus ik wil graag de smartcard van kpn er in doen net als de internet kabel, maar nou vraag ik me af of dat kan met dit abonnement voor internet en tv. ik heb me door kpn laten vertellen dat je daar kan checken of je tv het aan kan, maar ik kan het nergens vinden... :S kan iemand mij daarmee helpen? heel erg bedankt alvast!


Welkom op het forum; Domme vragen bestaan niet, maar er van uitgaan dat je het antwoord op alle vragen weet is wel dom... wink
Begin allereerst eens met het melden van het juiste type Samsung; dan zijn er vast mensen die je verder kunnen helpen.

Suc6.

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het ontvangen van Interactieve TV heb je een digitale tv-ontvanger nodig om van alle mogelijkheden gebruik te kunnen maken. Deze krijg je van KPN in bruikleen, je sluit 'm eenvoudig op het modem van je Internet installatiepakket.