groeselt Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Ik ben al de hele dag bezig om de internet stream van slam tv. op mijn dreambox te laten draaien, maar lukt niet. ik probeer dit via vlc media player 1.1.5. Op dreambox heb ik ook de vlc player, en kom in pc via deze. maar stream lukt stees niet. heeft iemand even een paar stapsgewijsde tips ? kan ook van andere live streams.
groeselt Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Geplaatst: 29 december 2010 kan me niemand zeggen hoe dit functioneerd ?
groeselt Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Geplaatst: 3 januari 2011 Na heeeeel lang zoeken en proberen is het me gelukt. zet vcl player aan op pc, en kopieer een streamadres in netwerkstream en sla deze op als asx bestand ergens op dreambox adres, zet ook web interface aan op pc in vcl. ga naar dreambox open vcl player en ga naar directory waar asx bestand staat en open deze. Gaat dit ook met uitzendingen van flashplayer of silverlight?
groeselt Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Geplaatst: 4 januari 2011 het functioneerd toch niet altijd zoals ik omschreef, iemand een tip?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen