freak Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 een kennis wil graag teletext hebben die werkt hij heeft de vu+duo met OpenPLi Beta geprobeerd en de teletext bevalt hem maar hij heeft geen twintuner nodig hij wil dus graag een vu+solo hebben maar als ik tussen de OpenPLi Beta kijk, zie ik alleen de duo en geen solo versie staan?
SoSa Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Komt omdat PLi geen image voor de solo maakt.
Gast Duolist Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Het prijsverschil tussen de Solo en de DUO is dermate klein, dat je je kunt afvragen wat de betere keuze is.
Creatura Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Origineel bericht van: freak een kennis wil graag teletext hebben die werkt hij heeft de vu+duo met OpenPLi Beta geprobeerd en de teletext bevalt hem maar hij heeft geen twintuner nodig hij wil dus graag een vu+solo hebben maar als ik tussen de OpenPLi Beta kijk, zie ik alleen de duo en geen solo versie staan? Je kunt een image gebruiken van het VIX-team, die hebben een versie voor de solo. Hij draait goed, heeft alle features, en (uiteraard) teletext VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
citroax Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 De VIX 1.1 werkt hier uitstekend, alles erop en er aan. Groeten, VU+ Solo - 19,2- 23.5 - 13.0 triax 88 cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen