digiruud Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Geplaatst: 28 december 2010 ik zal die eens verwijderen en dan kijken of de interne hdd dan wel wil mounten maar dat zal morgen worden, je weet wel vrouw aan de buis . Vu plus ultimo 4K
Catastrofus Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Zijn nas gaat naar /media/net/ Origineel bericht van: hemertje je kan maar 1 ding naar je hdd mounten en dat is nu je nas, dan gaat je interne hdd dus niet meer lukken je nas mounten naar bv 'net' en je interne hdd naar 'hdd' 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
digiruud Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Geplaatst: 28 december 2010 Vrouwtje slaapt, Originele firmware ingelezen, ziet de harde schijf wel, maar geen opgenomen films. Nu weer gemini 5.1 in gelezen en ik zie de opgenomen films wel weer. ??????? Vu plus ultimo 4K
Neptunus Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Origineel bericht van: digiruud Vrouwtje slaapt Er zijn zaken die je pas kan doen als het vrouwtje slaapt hé! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
SnijdeA Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: digiruud Vrouwtje slaapt Er zijn zaken die je pas kan doen als het vrouwtje slaapt hé! Goed huwelijk ... Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
digiruud Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Geplaatst: 29 december 2010 Inderdaad, vandaar dat ik dus niets heb gezecht Vu plus ultimo 4K
Gast MiLo Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 Ik denk dat je harddisk in een afwijkend formaat is, waar de andere images geen driver voor hebben. Wat krijg je onder Gemini van "mount"?
digiruud Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Geplaatst: 29 december 2010 De harde schijf is een western digital WDC WD10EALS-00Z8A0 Vu plus ultimo 4K
Gast MiLo Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 Ah, de harddisk heeft geen partitietabel. Dan werkt udev/mdev mounten niet. Onder andere images kun je de volgende regel toevoegen aan /etc/fstab: Code: /dev/sda /media/hdd ext3 defaults 0 0 Dit kun je vanuit een telnet sessie als volgt doen, na deze twee commando's is de harddisk meteen beschikbaar. Mogelijk moet je wel nog enigma herstarten om bepaalde menu's zichtbaar te maken: Code: echo "/dev/sda /media/hdd ext3 defaults 0 0" >> /etc/fstabmount /media/hdd Je kunt hem ook direct mounten, maar dan moet dat elke reboot opnieuw: Code: mount /dev/sda /media/hdd
digiruud Geplaatst: 29 december 2010 Auteur Geplaatst: 29 december 2010 Hallo Milo Ik hoef het jou waarschijnlijk niet te vertellen, maar het werkt perfect. Bedankt, Rudy Vu plus ultimo 4K
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen