Ga naar inhoud

Hoe van bouquet veranderen in de Iphone slingbox app

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vandaag een slingbox solo aangeschaft om te kunnen streamen vanaf mijn dreambox 8000 naar mijn Iphone4. Alles werkt perfect maar ik heb niet kunnen ontdekken hoe ik op de iphone van bouquet kan veranderen op de DM8000. wie heeft voor mij de gouden tip?

Voor het slingbox programma op mijn mac heb ik speciale 8000 remote codes geïnstalleerd zodat je de 8000 afstandbediening te zien krijgt als je op het remote icoontje drukt. Hiervoor kreeg ik een 7000 afstandsbediening te zien.

Voor de iphone app ben ik er nog niet achter hoe je van bouqet kan veranderen en hoe je een opname kan afspelen.

graag jullie hulp.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

ik ben er inmiddels achter. je kan het menu naar rechts sliden en daar zitten o.a de 4 kleuren knoppen en ook de video knop.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen