Gast BBsat Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Met VTI 2.3 bevriest m'n VU+ af en toe bij het zappen Doet dan dus nix meer en moet een reboot. iemand anders? Hij maakt helaas geen crash log.
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 soms gebruiken mensen een skin die net niet geschikt is voor dat image of met die combinatie plugins en dan wordt iets aangeroepen binnen die skin of plugin hetgeen de box doet crashen. misschien lukt het je nog na een boot om de 750 skin te kiezen als default, dan herstart de GUI en kun je nog eens kijken of de VU+ crashed bij aanroepen van bepaalde functies of plugins. anders is het opnieuw flashen geblazen! ciao Second Life Mungo Parker
Gast Duolist Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 "Bevriezen" is iets geheel anders dan crashen.
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 je hebt gelijk, als je het woord op de goudwaag legt. ben blij dat het dooit Second Life Mungo Parker
Gast BBsat Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Heb de elgato HD skin uit de feed. Daar heb ik voorheen nooit problemen mee gehad. Al enige plugin CrossEPG en CCcam, ook daarmee voorheen nooit problems... Als het blijft ga ik inderdaad opnieuw flashen.
Gast BBsat Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Origineel bericht van: Duolist "Bevriezen" is iets geheel anders dan crashen. Tja qua temperatuur verwacht je nu eerder een crash
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 als die in de feed staan zijn ze meestal wel geschikt. heb je usb sticks of hdd's eraan hangen het bleek dat enkele usb sticks ongeschikt zijn op vuplus-support. ciao Second Life Mungo Parker
Gast BBsat Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Nix er aan hangen, wel een HDD ingebouwd. Een samsung 1TB, ook die gaf nooit eerder troubles
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 lastig... soms is het beste advies opnieuw beginnen hier loopt ie zeer stabiel ciao Second Life Mungo Parker
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Ik heb vanmorgen uit nieuwsgierigheid even deze image erin gehad en zag er mooi uit vond ik. Echter had ik geen geluid op Ned 1 HD de overige zenders geen probleem. Ik dacht dat ik even de downmix moest aanzetten maar dat was dus niet het euvel. Wat ik ook geprobeerd heb maar geen geluid. De DVDPlayer werkte wel beter dan op OpenPLi moet ik zeggen. Ben na een uurtje weer terug gegaan naar OpenPLi 2.0
Gast Duolist Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch je hebt gelijk, als je het woord op de goudwaag legt. Het is geen woordenspelletje: het is echt iets anders. Ik maak met de DUO ook af en toe mee dat die "bevroren" is: TV-presentatie gaat door, maar de machine reageert nergens meer op, ook niet op telnet commando's. Spanning er af is de enige oplossing. En bij een crash gaat het "mooier": automatische herstart van Enigma plus een crashreport.
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 Duolist, ik geef je zelfs dubbel gelijk de bediening bevriest, echter een of welk ander proces blijft doorgaan maar waar zoeken voor een oplossing tbv BBsat met EPGimport bijvoorbeeld meer dan 100.000 events die geladen worden en de volle aandacht claimed van de receiver. op de interne hdd staat epg_new.dat datum + size dat werkt BBsat gebruikt Crossepg misschien de instellingen eens bekijken (screenshot?) ciao Second Life Mungo Parker
swa Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 is dat de nieuwe generatie want ik heb helemaal geen problemen mee. had wel de eerste maal een probleem met de hardisk die niet wou formateren maar die heuvel is nu opgelost. alles draait al een tier. heb er wel geen dvd speler op aangesloten. mvg droopy
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 swa mvg droopy? hier ook lekker stabiel (sinds ik de vu+ heb) voor enkelen; er zijn problemen met bepaalde HDD's merk type model bij sommigen een bad block / sector bij sommigen firmware van HDD die het apparaatbeheer (drivers) en udev ongecontroleerd weigert in geval van twijfel eens de HDD uitbouwen. ciao Second Life Mungo Parker
Gast BBsat Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch Duolist, ik geef je zelfs dubbel gelijk de bediening bevriest, echter een of welk ander proces blijft doorgaan maar waar zoeken voor een oplossing tbv BBsat met EPGimport bijvoorbeeld meer dan 100.000 events die geladen worden en de volle aandacht claimed van de receiver. op de interne hdd staat epg_new.dat datum + size dat werkt BBsat gebruikt Crossepg misschien de instellingen eens bekijken (screenshot?) ciao Dat is precies wat er gebeurt, de bediening bevriest, het lopende proces gaat door. Ik kijk het nog even aan voordat ik verdere actie doe. Het lijkt nl alleen te gebeuren met kanalen die niet in mijn favoriete boeketten staan. Misschien laat ik die bloemen wel even met rust tot VTI2.4 er is Hoe maak je eigenlijk een screenshot?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen