Ga naar inhoud


nieuw VTI 2.3 image 28-12-2010 uit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

intussen maar weer de VTI image opnieuwe erop gezet maar nu de CrossEPG gebruikt en nu blijft hij wel draaien. Laat wel weten als er iets verkeerd gaat zal dan ook eens een crashlog posten

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.3 is hier stabiel. Alleen de timeshift functie binnen deze image snap ik niet. Met TF kun je wanneer je op play drukt (en al een tijdje de zelfde zender bekijkt), vb 20 minuten terug in tijd. Kortom, hij loopt permanent mee met programma, deze instelling kan ik niet vinden op 2.3.

 

Vu+ duo

TF7710HDPVR Aston 1.05 Diablo

TF4000PVR Aston 218

Stab120 Tuner1+DuoLNB Astra+Hotbird Tuner2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sorbos
Alleen de timeshift functie binnen deze image snap ik niet

die functionaliteit is de standaard timeshift en werkt prima
datgene jij zoekt is inderdaad permanent timeshift
kun je downloaden
blauw
applicaties
groen
extensions+

zoals Duolist schreef is daar de plugin te vinden

wel draait je hdd dan constant en je receiver wordt natuurlijk ook warmer

ik kom met de standaard timeshift prima klaar.
ciao

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
.....wel draait je hdd dan constant en je receiver wordt natuurlijk ook warmer....
Daar is zo'n ding ook helemaal voor gemaakt! En ik heb nog nooit een warme DUO gehad.

Origineel bericht van: Tonskidutch
....ik kom met de standaard timeshift prima klaar.
Zoals veel gebruikers. Maar het is wel een pracht van een optie die je dan mist.
Link naar reactie
Delen op andere sites

:D

1

natuurlijk wordt die warmer...

heb echter niet geschreven dat dit een probleem zou zijn

(in een belabberd inbouwmeubel bovenop de dikke av-receiver zou het echter wel eens iets teveel van het goede kunnen zijn)

2

kan me niet voorstellen dat ik een pracht optie misloop

als ik het niet gebruik heb ik het dus niet nodig

 

het topic gaat over het vti 2.3 image en dat is behoorlijk aanpasbaar door je eigen addons.

als je die addons mist, zoek ze in de download feed of zoek ze bij het VU+ vuplus-support forum. (hier op sat4all kunnen immers geen plugins/addons worden beheerd)

 

ciao

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
....Als ik het niet gebruik heb ik het dus niet nodig.
Dat vind ik wel een mooie onliner: die zal ik (proberen te) onthouden!

Je moest eens weten hoeveel je van anderen kunt leren: ik in ieder geval wel.

Omdat hier maar heel weinig live-TV wordt gekeken, gebruik ik die timeshift dus ook niet vaak. Maar de enkele keer dat het wel gebeurt, heeft die me al goede diensten bewezen: alsnog een opname kunnen starten van een programma dat al lang begonnen is, is toch wel een fijne optie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig, bedankt voor de snelle feedback. Ga gelijk eea aanpassen. Overigens heb ik er een 120gb Vertex 2 solidstate drive ingezet. Muisstil, razendsnel en wordt niet warm. Ik had hem als permanent aan ingeschakeld, kortom timeshift belast hem niet extra.

Vu+ duo

TF7710HDPVR Aston 1.05 Diablo

TF4000PVR Aston 218

Stab120 Tuner1+DuoLNB Astra+Hotbird Tuner2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sorbos
Geweldig, bedankt voor de snelle feedback. Ga gelijk eea aanpassen. Overigens heb ik er een 120gb Vertex 2 solidstate drive ingezet. Muissnel, razendsnel en wordt niet warm. Ik had hem als permanent aan ingeschakeld, kortom timeshift belast hem niet extra.

Sorbos,
een duur dingetje, maar die moet je aanbieden om in de sticky te zetten betreffende compatibele harddrives voor de VU+
ciao

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een SSD wel geschikt? Om die niet binnen korte tijd kapot te maken, heb je een speciaal programma nodig (heet dat onder Windows niet "trim"?).

En snelheid heb je niet nodig: gewone 5400RPM schijven zijn meer dan voldoende snel om het maximum aantal gelijktijdige (HD-)streams op te nemen dat je ontvanger aan kan.

 

Naar mijn bescheiden mening is het heel erg zonde om zo'n snelle (en dure) schijf voor een PVR te gebruiken: als systeem schijf in een PC zal die veel en veel beter tot zijn recht komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...