gattaccio Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 eerst en vooral bestye wensen aan iedereen !!! nu mijn vraag: heeft hier iemand enig idee of je een gewone usb hub zonder stroom voorziening kunt ombouwen zodat hij ook stroom heeft??? ik had zelf gedacht om adapter van 5 volt te solderen aan de usb aansluiting van de hub. zodat hij dan op deze manier geen stroom meer krijgt van de pc maar van mijn adapter. mijn vraag is nu, klopt deze redenering of niet ?
iemand Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 In principe kan kan. Moet je wel de 5 volt losnemen bij de connector naar de PC. gr. Erik
trust Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 En voor een gestabiliseerde 5 volt adapter gaan . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
gattaccio Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Geplaatst: 30 december 2010 en zou ik naar een bepaalde ampere moeten zoeken of heeft een usb een limiet ??? Ik zelf had gedacht aan 5 volt 0,5 A of 1 A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen