Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie vaak dat er 1 of medere keren de zelfde zender in de lijst staat,maar er soms maar 1 hoog uit 2 die werken.Hoe haal ik nu met importeren of op een andere manier de oude niet meer werkende zenders weg uit een bestaande lijst.B.V.B.Henksatlijstof een andere goede lijst.Ik heb een DM8000HD-PVR

Geplaatst:

als je een goede lijst hebt laad je die in je PC met dreamboxedit 4.0.1.1

maar heb je een lijst met oude lijken in de kast n/a dan wis je eerst alle n/a met menu

eenmaal de hele lijst doorgelopen (rode knop alles) laad je die naar de PC met dreamboxedit 4.0.1.1 en kunt vergelijken of importeren.

de snelste methode is echter alles te wissen in de dreambox en een goede verse lijst erin te plaatsen.

ciao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Lijst tevoorschijn toveren, zender selecteren en dan middels de menu-knop kun je kiezen voor verwijderen.

Geplaatst:

@ Loui (K)

Om te weten te komen welke zenders niet meer bestaan ga je als volgt te werk:

Menu -> Instellingen -> Zenders zoeken -> Handmatig zoeken.

Vervolgens de gewenste satelliet kiezen, aangeven dat je voor het zoeken de niet-gebruikte zenders wilt wissen en vervolgens laten zoeken.

Als het scannen klaar is zie je achter de niet meer bestaande/gevonden zenders n/a staan. Deze zenders kun je vervolgens uit je lijst halen.

balabo

DM 800HD + DM8000 (sscc) + rotor 50E-50W + Philips 46pfl9704

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen