Zuppelan Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Uiteraard is het binnen de wil van TVV, het ging immers over onenigheid over de te betalen prijs.
Littlesat Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Citaat: het ging immers over onenigheid over de te betalen prijs. Waar kan ik dit lezen... waar vind ik hiervan een concrete bron??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Zuppelan Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Officieel heet het dat ze geen akkoord konden bereiken over de voorwaarden. Die formulering hebben de meeste websites over genomen. Dan weet je genoeg, de prijs is namelijk een hele belangrijke voorwaarde.
De_Perre Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Littlesat, uit hun eigen nieuwsbrief of op hun site kan je volgende tekst terugvinden: Origineel bericht van: TVV website - Belangrijke zenderwijzigingen vanaf 2011 Op 1 januari 2011 zijn er enkele belangrijke zenderwijzigingen in ons aanbod. TV VLAANDEREN heeft geen nieuwe overeenkomst kunnen vinden voor het verdelen van de zenders van France Télévisions via CanalSAT. Hierdoor komt er vanaf 1 januari 2011 helaas een einde aan de uitzendingen van France 2, France 3, France 4 en France 5 bij TV VLAANDEREN. OK, ze zeggen niet expliciet dat het een kwestie van centen is, maar dit kan je wel afleiden uit het geheel. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
skippie1770 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: Zuppelan Ikzelf acht de kans klein dat TVV verdwijnt. Als we de TVV-transponder op de Astra1 nemen, en daar de HD-zenders op de Astra3 bijtellen, gebruikt TVV ongeveer anderhalve transponder aan bandbreedte. De VRT-zenders daarvan zijn ook in Nederland geliefd, mogelijk is er zonder TVV al een voldoende business case die op te stralen. De TVV-abonnees hoeven daarom maar een beperkte hoeveelheid bandbreedte te financieren om rendabel te zijn, ik denk dat satbandbreedte bij TVV zelfs niet de doorslaggevende kostenpost is, dat zal de verkooporganisatie zijn. Het betekent dat men ook bij kleine aantallen abonnees kan opereren. Net als bij Canal Digitaal zal een niet-verwaarloosbaar deel van de TVV-klanten buiten Vlaanderen wonen. Tel daarbij op degenen die geen kabelaansluiting kunnen krijgen. Voor die klantengroep is TVV de enige optie. Neemt niet weg dat de situatie scheef zit, CDS wordt in Nederland een steeds aantrekkelijker alternatief voor de kabel. Belangrijk in deze is dat de samenstelling van het basispakket goed vergelijkbaar is met dat van de analoge kabel. TVV heeft op zich ook nog altijd wel een mooi pakket met veel HD-zenders, maar de vergelijking met de kabel loopt scheef: Franstalige zenders zijn in Vlaanderen een vanzelfsprekendheid, het ligt in de volledig verwachting van de televisiekijker dat hij die kan kijken. Een TV-aanbieder zonder biedt geen volwaardig pakket. Naar mijn mening moet er een prijsverlaging komen. met veel HD zenders ? ik tel er maar 3 : één HD, Ketnet HD en VTM HD !!! Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
crammikske Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 ik stel mij volgende vraag: hoelang en hoe frequent kijken jullie naar deze zenders ? als ik jullie goed begrijp willen jullie zoveel mogelijk voor weinig mogelijk geld. my2cents. marc Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps. tvv + hd. --------------------------------------------------------------
zoo Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 En History Hd, NGC HD, Discovery HD, MTVNHD, Brava HDTV, Europsort HD, Ned 1, 2 en 3 HD, en Penthouse HD. Dit maakt in plaats van 3, 13 HD zenders. Als je iets wil beweren, geef dan juiste info door.
skippie1770 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: crammikske ik stel mij volgende vraag: hoelang en hoe frequent kijken jullie naar deze zenders ? als ik jullie goed begrijp willen jullie zoveel mogelijk voor weinig mogelijk geld. my2cents. marc Tussen al deze negatieve commentaar op TVV toch wel wat positiefs te melden : Ik woon in Engeland en ben maar al te blij dat ik 'mijn' vlaamse zenders kan ontvangen en bekijken in uitstekende kwaliteit. Ik keek nooit naar de franstalige zenders omdat het zéér oninteressant is om naar engelse films te kijken in het FRANS gesproken, grootste reden dat ik de franstalige zenders niet bekeek. Dus, geen verlies. Ik heb een gemotoriseerd systeem, dus er is niet alleen TVV, er zijn zoveel andere zenders (28,2E) die de moeite waard zijn om te bekijken, kwalitatief hoogstaande programma's als je de engelse taal een beetje machtig bent, trouwens bij de meeste engelse zenders kan je engelse ondertitels inschakelen, maakt het zelfs nog wat gemakkelijker om volgen. We mogen dus blij zijn dat we EINDELIJK zenders via satelliet hebben, vergeet niet dat Belgie het enige land was zonder satelliet zenders tot voor kort. Denk daar maar even aan. Ik persoonlijk ben blij met de komst van TVV, ondanks verlies van zenders, maar de belangrijkste voor vlamingen zijn nog steeds bekijkbaar. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
skippie1770 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: zoo En History Hd, NGC HD, Discovery HD, MTVNHD, Brava HDTV, Europsort HD, Ned 1, 2 en 3 HD, en Penthouse HD. Dit maakt in plaats van 3, 13 HD zenders. Als je iets wil beweren, geef dan juiste info door. al deze zenders kon ik al bekijken via mijn nederlandse kaart, dus voor mij persoonlijk is er niets bijgekomen dan voornoemde 3 kanalen. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Tuneboy Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: skippie1770 Origineel bericht van: crammikske ik stel mij volgende vraag: hoelang en hoe frequent kijken jullie naar deze zenders ? als ik jullie goed begrijp willen jullie zoveel mogelijk voor weinig mogelijk geld. my2cents. marc Tussen al deze negatieve commentaar op TVV toch wel wat positiefs te melden : Ik woon in Engeland en ben maar al te blij dat ik 'mijn' vlaamse zenders kan ontvangen en bekijken in uitstekende kwaliteit. Ik keek nooit naar de franstalige zenders omdat het zéér oninteressant is om naar engelse films te kijken in het FRANS gesproken, grootste reden dat ik de franstalige zenders niet bekeek. Dus, geen verlies. Ik heb een gemotoriseerd systeem, dus er is niet alleen TVV, er zijn zoveel andere zenders (28,2E) die de moeite waard zijn om te bekijken, kwalitatief hoogstaande programma's als je de engelse taal een beetje machtig bent, trouwens bij de meeste engelse zenders kan je engelse ondertitels inschakelen, maakt het zelfs nog wat gemakkelijker om volgen. We mogen dus blij zijn dat we EINDELIJK zenders via satelliet hebben, vergeet niet dat Belgie het enige land was zonder satelliet zenders tot voor kort. Denk daar maar even aan. Ik persoonlijk ben blij met de komst van TVV, ondanks verlies van zenders, maar de belangrijkste voor vlamingen zijn nog steeds bekijkbaar. Dit kan ik alleen maar beamen. Hell ik woon in Belgie en ben maar al te blij dat ik vlaanderen kan kijken op satelliet. Als ik hoor hoeveel miserie er is met bv die belgacom TV en met mijn vu+ loopt alles zoals het moet en verlang.
zoo Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Zo kan je blijven zeveren, ik zeg gewoon als je info plaatst, moet je niet bewust zitten liegen, als je een Tv Vlaanderen kaart hebt, heb je 13 HD zenders, dat jij nog een nederlandse kaart hebt doet niet terzake.
skippie1770 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 is het liegen als ik zeg dat al deze zenders hoegenaamd géén surplus voor mij waren daar ik ze toch al had !!!!!!!!!!!!!!?? en de meesten onder ons hebben/hadden al een canal digitaal kaart, daar ben ik absoluut zeker van. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
zoo Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Afbreken is gemakkelijk. Volmaakt zijn ze zeker niet, maar toch ben ik blij dat ze er zijn, en dat ik van die bandieten van Telenet verlost ben.
Zuppelan Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: skippie1770 is het liegen als ik zeg dat al deze zenders hoegenaamd géén surplus voor mij waren daar ik ze toch al had !!!!!!!!!!!!!!?? Dat is het zeker ja, want je vermeldde dat er niet bij. Bovendien doet dat niet terzake. TV Vlaanderen is op de Belgische markt actief, Canal Digitaal niet. De meeste Belgen kijken via de kabel. De maatstaf om mee te vergelijken is dus de kabel, Telenet, en niet de meerwaarde van TVV t.o.v. CDS. Vergeleken met de kabel heeft TV Vlaanderen nog altijd een heel mooi pakket zenders, maar er ontbreken Franstalige zenders (in het bijzonder overigens de RTBF). TV Vlaanderen is dus geen volwaardig alternatief voor een kabelabonnement meer.
Gast 1664 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: skippie1770 oninteressant is om naar engelse films te kijken in het FRANS gesproken, grootste reden dat ik de franstalige zenders niet bekeek. Dus, geen verlies. Probeer eens: Taalkeuze:Engels Ik heb al veel Britten in de buurt tot hun stomme verbazing laten zien dat het (vaak) gewoon werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen