Gast jerrel10 Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 hoe kan ik het menu in het nederlands terug zetten, hij staat al in het nederlands alleen het gedeelte waar boven de pagina de naam van de satelliet staat, die is hongaars en dan de functie knoppen, met de kleuren, die staan ook in hongaars ik krijg het niet voor elkaar, ik dacht dat als je het eenmaal via instellingen veranderd dat het overal goed zit. wie kan mij helpen
vGnp Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 Hoe uitgebreid is de setup? Als het een enkele satelliet setup betreft, gewoon even opnieuw flashen en de setup doorlopen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast jerrel10 Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 er zit een programma op dat niet alle zenders opent, en ik weet niet hoe je moet flashen, het is een nieuwe ontvanger, ik wil een andere programma op hebben die alle hindi zenders voor mij opent op 28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen