Ga naar inhoud

Beste keuze receiver voor CanalDigitaal en TV vlaanderen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb om dit moment een inverto IDL 7000 PVR. met twee kaarten namelijk CanalDigitaal in een astonCrypt en een TV Vlaanderen in de orginele mediagard. Het probleem waar ik vanaf het begin tegen aanloop is dat mijn receiver steeds vast loopt met de twee kaarten erin. Daarbij is het vaak zo als ik iets opneem en het de volgende dag wil bekijken het beeld zwart blijft.

Heb vandaag contact gehad met de winkel en ze gaven aan dat het probleem met het vast lopen en zwart beeld te maken heeft met het feit dat zowel de CanalDigitaal en tv vlaanderen van de zelfde codering gebruikt maakt. Ze gaf aan dat dit probleem met elke receiver zal plaats vinden. Is dit zo?

Ik zou graag een twin HD ontvangen willen gaan aanschafen waarbij ik de hierboven genoemde problemen niet meer heb. Wat is de beste keuze voor mij. Ik begrijp dat het altijd persoonlijk is.

Het kijken en opnemen vindt ik het belangrijkste.

Daarnaast zou radio via internet willen beluisteren, films die ik op mijn externe hd (AVCHD, DVD en divx formaat) kunnen afspelen.

Welke receiver zouden jullie me adviseren. (Ik hoor goede verhalen van de VU+ Duo)

Geplaatst:

iK had me al hier en daar geinformeerd. En wilde bij de winkel de VU+ duo bestellen. Vervolgens vertelde ik het verhaal van CanalDigitaal en TV vlaanderen. Hierop antwoorde de winkel dat dit bij geen enkle receiver zou zijn op gelost.

Dus daarom vraag ik het hier. Als jij zekker weet dat het werkt met een VU+ duo zal ik deze aanschaffen.

Ik wil gewoon zeker weten dat ik weer niet met de zelfde problemen te maken krijg

Geplaatst:

vragen om een goede keuze te maken is verstandig!

in mijn VUutje gaan beide kaart abo's prima met CCcam (software = gratis)

ook in die anderen die ik alternatief schreef.

ciao

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:

Dit kan ik bevestigen.

Ik heb een VU+DUO en ook een Clarke Tech ET9000.

Geen problemen CD en TVV middels CCcam softcam.

CU

Lambik

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Geplaatst:

Koop niet de Rebox als je deze twee kaarten wilt gebruiken, want bij mij gaat het niet helemaal lekker smile Hopelijk dat een nieuwe firmware de oplossing gaat geven smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Geplaatst:

Hoi,

Draai hier met een Vantage 8000s HD twintuner probleemloos met de beide kaarten , heeft twee interne kaartlezers en ook nog eens twee ci slots.

En er zijn vast nog wel een paar op te noemen die dat kunstje ook kunnen, dus je satwinkel heeft je verkeerd geïnformeerd.

Groetjes.........

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen