cloudsplitter Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Hallo Beste Forumleden, kan iemand mij wellicht vertellen of het mogelijk is een triple sat te gebruiken in de Tsjechische Republiek m.n. in de omgeving van Tabor. (vakantiehuis). Ik hoor berichten dat de ontvangst niet mogelijk is, wellicht dat iemand raad weet. Bedankt alvast voor alle hulp Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 eerder neen. de triplesat multytenne is voor een bepaalde regio in europa geoptimeerd (deels duitsland en nederland) de LNB's zijn binnen een bepaalde hoekverdraaiing zodanig in dat wokje ingericht en dus vast uitgericht dat het aan de randen van een satelliet positie (zie footprint beam vd sat-positie tov Tsjechische Republiek) eerder uitval heeft of slechte ontvangst op alle posities. een veel goedkopere triax met multifeed zal je veel eerder een optimaal resultaat geven. ciao Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
cloudsplitter Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Geplaatst: 30 december 2010 many thanks Bedankt voor de goede info, kan ik op zoek gaan. Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen