Ga naar inhoud


[Elite HD] wisselende signaalschommelingen AZBOX Elite


mpleizr

Aanbevolen berichten


Heb een eigen kanalenlijst ingeladen maar ontvanger zegt dat er geen signaal is op oa. frequentie 11.739mhz overige kanalen krijg ik wel beeld en signaalwaarde is 100% en kwaliteit 84%

 

Mijn rebox 4000HD geeft de kanalen wel weer zonder enig probleem. Wellicht een andere firmware er op zetten dat dat uitkomst bied?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mpleizr
Heb een eigen kanalenlijst ingeladen maar ontvanger zegt dat er geen signaal is op oa. frequentie 11.739mhz overige kanalen krijg ik wel beeld en signaalwaarde is 100% en kwaliteit 84%

Mijn rebox 4000HD geeft de kanalen wel weer zonder enig probleem. Wellicht een andere firmware er op zetten dat dat uitkomst bied?.


Dus die transponder instellingen staan niet goed, kun je aanpassen bij tunerinstellingen

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xsence2003

ik denk dat je beter andere dingen kunt nakijken.

 

Ik heb mijn azbox ook op 23.5 staan en nooit problemen daarmee.

 

Misschien slim om een andere lnb te proberen? of in ieder geval andere lnb instellingen?

 

Heb je er nog een switch of iets tussenhangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xsence2003
Ah nu lees ik wat je hebt gedaan, het komt omdat je aan het zoeken bent op dvbs2 of juist dvbs. dit moet je even switchen dan heb je gewoon beeld.


Heb dit inmiddels ook al geprobeerd, maar ook hier geen signaal. Heb ook al alle instellingen onderhanden genomen maar niets helpt.

Origineel bericht van: xsence2003
ik denk dat je beter andere dingen kunt nakijken.

Ik heb mijn azbox ook op 23.5 staan en nooit problemen daarmee.

Misschien slim om een andere lnb te proberen? of in ieder geval andere lnb instellingen?

Heb je er nog een switch of iets tussenhangen?


Ja heb er een switch tussen hangen. Ook zonder dit dat blijft het geen signaal afgeven.

LNB zou ik nog kunnen proberen, maar dan zou ook mijn rebox problemen moeten geven. Zal de leverancier wel navragen hierover in ieder geval bedankt voor alle suggesties maar blijf het niet opgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xsence2003
Origineel bericht van: D_liver
Jouw "eigen" satlijst klopt gewoon niet probeer eens een andere er zijn er wel te downloaden.

Overigens zou je eens die transponder instelling die niet werkt bij jou hier kunnen neerzetten? want ik heb gewoon signaal.


Ik heb dit ook gehad bij mijn receiver, heb toen via MAZ een nieuwe lijst opgehaald bij kingofsat en die naar de receiver verstuurd. Hierna werkten alle kanalen etc weer naar behoren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Origineel bericht van: mpleizr
Heb een eigen kanalenlijst ingeladen maar ontvanger zegt dat er geen signaal is op oa. frequentie 11.739mhz overige kanalen krijg ik wel beeld en signaalwaarde is 100% en kwaliteit 84%

Mijn rebox 4000HD geeft de kanalen wel weer zonder enig probleem. Wellicht een andere firmware er op zetten dat dat uitkomst bied?.


Dus die transponder instellingen staan niet goed, kun je aanpassen bij tunerinstellingen


dit wat inderdaad wel het probleem, aanpassingen is nu correct alleen krijg ik nu weer bij een andere 12.109 frequentie hetzelfde probleem. volgens mij zijn de frequenties niet geheel correct en moet het 12.110 zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...