Mattijs Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Ik ben nog nieuw in de satellietwereld en ik ben mij een beetje aan het verdiepen in wat ik nodig heb voor mijn 'droomset'. Ik las op deze site: http://www.satcure.co.uk/tech/lnb.htm een artikel over LNB's. Daarin een lang en technisch verhaal, en er wordt onder meer beschreven dat voor ronde schotels een ander soort lnb gebrukt moet worden dan voor schotels met een andere vorm (zoals bijvoorbeeld de WaveFrontier of de Visiosat Bisatellite). In het artikel staat echter niet duidelijk vermeld welke type/soort lnb of welk merk je dan moet hebben. Wie van jullie kan mij meer vertellen. En wat is volgens jullie de beste lnb bij de Wavefrontier passen?
maja Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Ik vind inverto black ultra een zeer goede lnb. Ik heb ondanks de winter geen enkele keer beelduitval gehad. Hij past heel goed bij de wave.
Gerard 76 Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 De beste LNB bestaat niet Net wat je zegt,aan welke schotel gaat ie hangen . Zelf heb ik een kleine WF,de 55 en daar hangen Smart quad LNB's in. Kijk hier maar eens. Dit werkt hier uitstekend Kijk anders eens verder in de galerij van ledeninstallaties. Daar staan plenty T90 's in. Bijna overal staat wel bij wat voor LNB's erin zitten.
Mattijs Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Geplaatst: 30 december 2010 Goeie tip, ik ga meteen eens kijken.
edbe Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 ik vindt persoonlijk de Alps slimeline single er goed, maar de Sharp / Inverto Black... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
drz Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Origineel bericht van: edbe ik vindt persoonlijk de Alps slimeline single er goed, maar de Sharp / Inverto Black... Die alpsdingen zijn inderdaad goed en goedkoop! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Zelf heb ik een kleine WF,de 55 en daar hangen Smart quad LNB's in. ... en ik heb dezelfde T55 met Alps Quad LNB's, maar ja die passen normaal niet op de T55, volgens mij wel op de T90 Klik
Gerard 76 Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Jij speelt vals,jij zaagt een stukkie van de schotel af!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Jij speelt vals 's Logisch, anders paste het toch niet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen