muraglie17italie Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Ciao, Ik ben nieuw op dit forum. Nu heb ik een probleem met mijn Topfield TF5000PVR Masterpiece. Ik ben zelf niet zo technisch op dit gebied. Als ik een programma opneem, en ik ga zappen tijdens het opnemen, dan loopt hij vast. Zowel als ik twee programma's tegelijk opneem, als wanneer ik maar 1 programma opneem. Er komt dan in beeld: geen of gecodeerde uitzending. Ik heb 2 coaxkabels in de topfield zitten, dus geen doorlus. Wat heb ik verkeerd gedaan??? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!! Groet, Peter
Gerard 76 Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Hoi,en hartelijk welkom op Sat4All. Wat voor module gebruik je? Er zijn diverse ontvangers die niet goed overweg kunnen met de diverse modules . Loopt ie echt vast,of krijg je alleen die melding?
muraglie17italie Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Geplaatst: 30 december 2010 Hallo Gerard 76, Ik heb deze via M.... gekocht. Er zit een XCAM module bij. In mijn andere receivers heb ik een CI Module die gecertificeerd is door CanalDigitaal. Maakt dit zoveel uit dan? Groet, Peter
muraglie17italie Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Geplaatst: 30 december 2010 Hij loopt trouwens echt vast. Als ik aan het afspelen ben, krijg ik stilstaand beeld en doet hij niets meer. Dit gebeurt vanaf het moment dat ik dus ga zappen.
Henk Puister Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Zet 'descramble multiple services' in menu Common Interface uit. TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26) Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird
satencom Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Heb je het al geprobeerd met de module van CD ,en heb je dan het zelfde probleem Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
muraglie17italie Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 Bedankt voor je reactie, Ik moet nu de deur uit aan het werk. Ik dit morgen uitproberen. Ik kom er op terug. Groet, Peter
muraglie17italie Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 Ciao, Bedankt voor je reactie. Ik ga nu de deur uit. Ik probeer het morgen. Ik kom er op terug. Groet, Peter
muraglie17italie Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Geplaatst: 1 januari 2011 Ciao Henk, Als eerst de beste wensen voor 2011 !!!! De nacht een beetje goed doorgekomen? Ik heb gedaan wat je hebt gezegd, en het is gelukt. Ik heb 2 programma's tegelijkertijd opgenomen en ben tijdens deze opnames gaan zappen. Daarna heb ik de programma's bekeken en ze liepen niet meer vast. Thanks !!! Groetjes, Peter
muraglie17italie Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Geplaatst: 1 januari 2011 Beste Satencom, Ook jij de beste wensen voor 2011 !!! Ik heb gedaan wat Hek heeft gezegd, en dat heeft het probleemopgelost. Thanks, Peter
satencom Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Ook de beste wensen voor 2011 Mooi dat het weer gelukt is. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten