blake7 Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Weer een streep door een schotel verbod. Klik op onderstaande link voor de uitspraak. http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage....mp;u_ljn=BO8997 Alvast een mooie jaarwisseling. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
alx Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Geweldig! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
amrabed Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Wetten zijn er niet voor niets. Lang leve de Rechtstaat.
edbe Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 superrrrrr 2 x Gigablue UHD & Bigsat 28e,23e,19e,13e
Gast 1664 Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Hèhè, eindelijk iemand met een goede raadsman en een rechter die het begrijpt.
gerrit B Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Denk alleen dat hij het grootste gedeelte van die raadsman nog zelf mag betalen als ik dit lees - veroordeelt Vesteda tot betaling van de proceskosten, die aan de kant van [gedaagde] tot en met vandaag worden begroot op € 150,00 aan salaris van de gemachtigde. Voor 150 euro gaat menig advocaat nog geen uurtje aan het werk. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
alx Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Naar mijn mening heeft hij zich alleen laten bijstaan door een deskundige. Bij de kantonrechter is een advocaat/procureur niet altijd verplicht. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
paqbro Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Je link werkt niet meer. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
edbe Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 nu werkt ie wel weer, misschien even uit de lucht 2 x Gigablue UHD & Bigsat 28e,23e,19e,13e
Amsterdammer Geplaatst: 16 februari 2011 Geplaatst: 16 februari 2011 stel ik ga een woning huren bij Ymere in Yburg. Ymere geeft voor dat ik de woning heb gehuurd, dat het plaatsen van een schotel niet is toegestaan. Dus ik zal ervoor tekenen. Hoe zijn mijn kansen als achteraf alsnog een schotel plaats? OF: De woning heeft een tuin. Als ik een schotel plaats in mijn tuin. Dan kan naar mijn idee Ymere niets zeggen. Want de tuin is van mij, en ik plaats geen schotel op een muur van de pand. graag jullie antwoord.
columbo Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Bij een Huurwoning moet je het plaatsen van een schotelantenne aanvragen bij de desbeteffende woningbouw vereniging.Zonder toesteming plaatsen is vragen om problemen.Er zijn regels en wel regels/voorwaarden waar aan je dient te voldoen,zoals Niet aan de voorgevel,deugdelijke duurzame matterialen gebruikenen die dus niet weg roesten,en de veiligheid van derden mag dus niet in gevaar gebacht worden,dus een deugdelijke bevestiging zodat het objekt bij evt storm geen gevaar opleverd. Je mag geen schade aan het gehuurde pand toebrengen ,dus geen gaten in het kozijn boren voor kabels ed.
Fatfreddy Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Als je de schotel in de tuin plaatst en je voldoet aan de normen die VROM stelt kun je inderdaad gewoon een schotel plaatsen.
Amsterdammer Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 thanks voor het antwoord. Inderdaad, dat dacht ik ook. In de tuin betekent: niet op de gevel, geen gevaar voor derden, geen geboor etc. Dus ondanks de algemene voorwaarden van de woningvereniging, zou ik in mijn tuin de schotel gewoon kunnen plaatsen.
Creatura Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Origineel bericht van: Amsterdammer Dus ondanks de algemene voorwaarden van de woningvereniging, zou ik in mijn tuin de schotel gewoon kunnen plaatsen. Ik heb die algemene huurvoorwaarden eens opgezocht op hun website, en er wordt met geen enkel woord gerept over schotelantennes. Heb jij andere voorwaarden gezien? En een voorwaarde (als die er al zou zijn) mag nooit strijdig zijn met (hogere) wetgeving..... VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
SnijdeA Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Origineel bericht van: Amsterdammer stel ik ga een woning huren bij Ymere in Yburg. Ymere geeft voor dat ik de woning heb gehuurd, dat het plaatsen van een schotel niet is toegestaan. Dus ik zal ervoor tekenen. Hoe zijn mijn kansen als achteraf alsnog een schotel plaats? OF: De woning heeft een tuin. Als ik een schotel plaats in mijn tuin. Dan kan naar mijn idee Ymere niets zeggen. Want de tuin is van mij, en ik plaats geen schotel op een muur van de pand. graag jullie antwoord. De vraag is meer : Waarom maak je niet een nieuw topic ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen