Ga naar inhoud


Weer een streep door het schotel verbod


blake7

Aanbevolen berichten


Denk alleen dat hij het grootste gedeelte van die raadsman nog zelf mag betalen als ik dit lees

 

- veroordeelt Vesteda tot betaling van de proceskosten, die aan de kant van [gedaagde] tot en met vandaag worden begroot op € 150,00 aan salaris van de gemachtigde.

 

Voor 150 euro gaat menig advocaat nog geen uurtje aan het werk.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn mening heeft hij zich alleen laten bijstaan door een deskundige. Bij de kantonrechter is een advocaat/procureur niet altijd verplicht.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

stel ik ga een woning huren bij Ymere in Yburg.

Ymere geeft voor dat ik de woning heb gehuurd, dat het plaatsen van een schotel niet is toegestaan.

Dus ik zal ervoor tekenen.

 

Hoe zijn mijn kansen als achteraf alsnog een schotel plaats?

 

OF:

 

De woning heeft een tuin. Als ik een schotel plaats in mijn tuin. Dan kan naar mijn idee Ymere niets zeggen. Want de tuin is van mij, en ik plaats geen schotel op een muur van de pand.

 

graag jullie antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een Huurwoning moet je het plaatsen van een schotelantenne aanvragen bij de desbeteffende woningbouw vereniging.Zonder toesteming plaatsen is vragen om problemen.Er zijn regels en wel regels/voorwaarden waar aan je dient te voldoen,zoals Niet aan de voorgevel,deugdelijke duurzame matterialen gebruikenen die dus niet weg roesten,en de veiligheid van derden mag dus niet in gevaar gebacht worden,dus een deugdelijke bevestiging zodat het objekt bij evt storm geen gevaar opleverd. Je mag geen schade aan het gehuurde pand toebrengen ,dus geen gaten in het kozijn boren voor kabels ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amsterdammer
Dus ondanks de algemene voorwaarden van de woningvereniging, zou ik in mijn tuin de schotel gewoon kunnen plaatsen.


Ik heb die algemene huurvoorwaarden eens opgezocht op hun website, en er wordt met geen enkel woord gerept over schotelantennes. Heb jij andere voorwaarden gezien?
En een voorwaarde (als die er al zou zijn) mag nooit strijdig zijn met (hogere) wetgeving.....

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amsterdammer
stel ik ga een woning huren bij Ymere in Yburg.
Ymere geeft voor dat ik de woning heb gehuurd, dat het plaatsen van een schotel niet is toegestaan.
Dus ik zal ervoor tekenen.

Hoe zijn mijn kansen als achteraf alsnog een schotel plaats?

OF:

De woning heeft een tuin. Als ik een schotel plaats in mijn tuin. Dan kan naar mijn idee Ymere niets zeggen. Want de tuin is van mij, en ik plaats geen schotel op een muur van de pand.

graag jullie antwoord.

De vraag is meer : Waarom maak je niet een nieuw topic ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...