Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1) Is het mogelijk om met deze ontvanger te browsen op internet

2) Is het mogelijk om met deze ontvanger bestanden af te spelen op de computer via het thuisnetwerk?

3) Indien deze ontvanger de bestanden op de computer afspeelt welke formaten zijn dit dan: avi, divx, iso, ts folder, mkv, flw, mov?!?

4) Zit hier ook een YouTube applicatie op die ook getest is en dus ook echt werkt?

5) Kun je hier een usb draadloos toetsenbord aansluiten en vanuit de bank de vu duo bedienen? Is dit getest of het ook daadwerkelijk werkt?

Met vriendelijke groet

• Moderator
Geplaatst:

1). Niet dat ik weet. Overigens wens ik je succes om alle webpagina's via de afstandsbediening in te kloppen.

2). ja dat kan.

3). ja, alleen of ze goed te zien zijn hangt een beetje af van wat er in de avi /mkv zit. Iso's en video_ts gaat zonder meer goed.

4). Daar is meen ik een plugin voor, maar hoe bruikbaar deze is heb ik geen idee van, ik ben niet zo'n youtube'er...

5). Ja en nee. Ik heb aan de mijne met pli mijn draadloze toetsenbord gehangen, en dat wordt herkend. Maar het is (nog) niet bruikbaar om ook tekst in te kloppen.

Nou zie ik niet zo de waarde van een toetsenbord, bijna alles wat ik opneem doe ik vanuit de epg om het tikken tot een minimum te beperken, en ik denk dat de meeste image makers er net zo over denken omdat er nog geen support is in de meeste images voor een keyboard anders dan via het virtuele keyboard met de afstandsbediening.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

1) QT Browser werkt zeker in het VTI Image, door meerderen met succes getest met USB Muis en DMM Keyboard.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen