ericb Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Hallo, ik kan voor een paar euro een doosje overnemen met 2 lnb ingangen, 1 terra ingang en 8 uitgangen naar apparaat en 2 extra uitgangen (doorlussen lnb ingangen?). Het apparaat heeft 18V spanning nodig. Wat kan dit zijn, wat kan ik er evt. mee en wat zou het mogen kosten? groet, Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
ericb Geplaatst: 17 augustus 2002 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2002 Het betreft een Antares 8-way multiswitch AMS800T Ingangen: lnb A, L\lnb B, ter in, dc 18v uitgangen: out 1 t/m 8, line A, line B ik kan dit ding voor 5 Euro krijgen maar wat kan ik er mee? Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Gast Geplaatst: 17 augustus 2002 Geplaatst: 17 augustus 2002 Naar mijn idee is het een switch voor twee ontvangers, je kan dan dus meerdere koppen gebruiken op twee ontvangers. Meer maak ik er niet van. Astatic
Gast Geplaatst: 17 augustus 2002 Geplaatst: 17 augustus 2002 misscchien gso systeem 3 maal lnb en 8 ontvangers???????
Gast Geplaatst: 17 augustus 2002 Geplaatst: 17 augustus 2002 Is dus zoals Satbetweter al stelt een systeem om met 1 schotel 8 huishoudens van satelliet ontvangst te voorzien en dat met 1 schotel. Avensis
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Dat klopt het is een Multiswitch 3 x in 1 x teristisch 1 x LNB (Horizontaal Hogeband of Lageband (dus niet tegelijk)) 1 x LNB (Verticaal Hogeband of Lageband (dus niet tegelijk)) Hiervoor gebruik je dus een twin LNB. Naar mijn weten is dit systeem bedoeld voor analoog ontvangstm hebt het zelf nooit getest op digitaal. Zelf gebruik ik daarvoor twee multiswitches met ingebouwde diseqc. Deze zijn van Arcon zie http://www.arcon-gmbh.de Ik gebruik de SAM94T en SAM94KT,dit werkt perfect. MVG Joan
ericb Geplaatst: 22 augustus 2002 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2002 Dank je Joan, hiermee kom ik een stuk verder. Met jouw info ben ik verder gaan zoeken op het net en de conclusie is dat ik er toch niets aan heb. Helaas, een 2e ontvanger of schotel zal zeker ook digitaal zijn dus.... Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen