Superdimi Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Ik wil de zenderlijst in mijn Dreambox vernieuwen. Maar bij het laden van de zenderlijst naar mijn pc (met DreamboxEdit 4.0.1.1) krijg ik diverse foutmeldingen. Het log bestand heb ik voor de volledigheid even bijgesloten. Wat zijn nu de juiste handelingen ? Groeten, Superdimi DreamBoxEdit Logging.txt Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
mobieltje Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Kan de txt file niet openen en lezen. Melding: Er is een probleem opgetreden bij het opzoeken van dit bericht in de database. Post je bestand als zip of rar bestand. Grts.
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 log van foutmeldingen betreffen meestal services (linker beeld bij dreamboxedit) indien die niet meer bestaan maar wel opgenomen zijn in een der bouqetten. niet kritisch log niet te lezen als txt ciao Pabadam Yonderboi
Superdimi Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 Sorry ! Bestand alsnog in rar-vorm toegevoegd. Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 dank, en nogmaals er is niets kritisch te ontdekken enkele services zijn vervallen enkele zijn gewijzigd dat is de strekking van de logfile ciao Pabadam Yonderboi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen