Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu voor kennissen een DSR8121 gekocht, nav mijn eerdere post. Echter wil ik hier de kanalen hernummeren (in de fav lijst). Bijvoorbeeld Discovery op kanaal 8. Ik kan deze optie echter niet in het menu of gebruiksaanwijzing vinden.

Heeft iemand dit wel voor elkaar gekregen?

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Geplaatst:

Neje op al je verlangens!

Da's in 't kort waar het op neerkomt!

Die TVV/CD doos is een doos voor eeuwelingen die geen ander verlangen koesteren dan kijken: "Brood en spelen"... al ware het naar een testbeeld!

Geen initiatief van de kijker wordt geapprecieerd...

Meer nog valt een zender weg zoals Anixe-HD, dan moet je zelf TVV/CD bellen om te zeggen dat ze hun lijst moeten "updaten", zelf weten ze het niet(checken het niet, kan hun niet schelen...) en hun lijst staat in de meest onlogische volgorde... als er maar zenders op staan is hun redenering!

Dit is een goeie box voor iemand die zo maar een beeld wil hebben en verder geen eisen stelt!

Verder willen ze dat je Uw pollen van den bak houdt, dus alle in/uitgangen als USB en LAN zijn niet toegankelijk!

Geplaatst:

Je kunt alleen een favoriete lijst aan maken, werk ook prima ,her nummeren is er niet bij .

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen