boekh506 Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 hallo, Ik ben nieuw op dit forum maar weet toch wel iets van een Philips ontvanger af. ik heb lang een 6071 gehad, die heb ik trouwens nog en werkt ook nog. maar ik kreeg van Canal-digitaal een aanbieding en daar ben ik op ingegaan. Ik heb nu een DSR7041, hij werkt prima maar ik vraag mij af of ik net als bij de DSR6071 de kanalen op volgorde kan zetten zoals ik dat wil. Is er ook een programma waarmee ik de lijst uit de ontvanger kan halen en na bewerken weer terug kan zetten? Zoals jullie wel weten zit er een USB poort en een jp45 poort op. Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
Jan Ambers Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Neje op al je verlangens! Da's in 't kort waar het op neerkomt! Die TVV/CD doos is een doos voor eeuwelingen die geen ander verlangen koesteren dan kijken: "Brood en spelen"... al ware het naar een testbeeld! Geen initiatief van de kijker wordt geapprecieerd... Meer nog valt een zender weg zoals Anixe-HD, dan moet je zelf TVV/CD bellen om te zeggen dat ze hun lijst moeten "updaten", zelf weten ze het niet(checken het niet, kan hun niet schelen...) en hun lijst staat in de meest onlogische volgorde... als er maar zenders op staan is hun redenering! Dit is een goeie box voor iemand die zo maar een beeld wil hebben en verder geen eisen stelt! Verder willen ze dat je Uw pollen van den bak houdt, dus alle in/uitgangen als USB en LAN zijn niet toegankelijk!
boekh506 Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Geplaatst: 1 januari 2011 dat is leuk. nou ja bedankt in ieder geval voor je reactie. Wil je nog de alle goeds toewensen voor 2011 gr. Theo
Kralingen Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Op de site van CD staat een lijst waarbij ned HD op 1 komt. Is deze ook in te laden? Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
gps Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Fabrieksinstellingen kiezen en dan HD selecteren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen