Ga naar inhoud


Auto van de zaak welke problemen kan ik tegen komen


Sigma

Aanbevolen berichten

Omdat ik naar een jaar werkenloos ben ge weest en ik nu een nieuwe baan heb.

 

Krijg ik Maandag 3 jan een auto van de zaak het gaat om een Opel Combo.

 

weet iemand waar ik bij dit type auto op moet letten het is geen nieuwe

maar wil graag veilig rijden dus als er dingen zijn in het bijzonder hoor ik het graag.

 

Fijne jaar wisseling iedereen.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Als je geen bijtelling wilt, moet je metéén beginnen met registreren van kilometers en er niet privé mee rijden (tenminste niet meer dan 500km per jaar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke kilometers ja die moet ik bij houden

 

Ja banden zijn ook oke is me toe gezegt zeker met dit weer

 

maar wat ik eigenlijk bedoel is wat voor gebreken kent deze auto op technish gebied

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma


maar wat ik eigenlijk bedoel is wat voor gebreken kent deze auto op technish gebied



Begrijp je verhaal niet helemaal, als het een auto van de zaak is behoord je werkgever er toch voor zorg te dragen dat de auto tip top is en er voor je dagelijkse werk geen belemmeringen zijn door een "wrakke" auto.

Het is immers ook in zijn voordeel dat jij niet constant met pech of een kapotte auto langs de kant van de weg staat of erg vaak bij de dealer.

Groetjes..........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt je hebt gelijk maar omdat ik dus voor het eerst een auto van de zaak krijg

 

wil ik het gewoon weten

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voordeel van een auto van de zaak is allereerst dat het betrekkelijk nieuwe auto's zijn, hooguit 4 jaar.

Tegenwoordig zijnde meeste auto's nog goed in de eerste 4 jaar.

 

mocht er wat aan het handje zijn onderweg, een tweede vordeel van eenauto van de zaak is dat je zo naar de delaer kan, je krijgt een leenauto, en je kan weer verder.

Altijd zit er een een ANWB wegenwacht kaart bij, of eentjew van routemoiel......ff bellen, ze staan voro je, en meestal slepen ze je gratis af naar een dealer, en je rijdt verder in een leenauto.

 

Het is in het belang van je werkgever dat ze je een goede auto geven, want dit soort accefietjes in de baas zijn tijd (waar jij dus niets aan kan doen) is ook niet zijn belang!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk jaar voert de consumentbond een enquette uit onder autobezitters. Uit ervaring weet ik dat de zwakke plekken er feilloos uitkwamen. Ik weet alleen niet of ze het nog steeds doen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: joker55
Altijd zit er een een ANWB wegenwacht kaart bij, of eentjew van routemoiel......

Ik heb een toyota mobiliteitskaart, werkt ook smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zou me geen zorgen maken over de bedrijfsauto van Sigma.

 

Hij zit in Lëtzebuerg, dus al issie onveilig, die auto komt hier waarschijnlijk toch de weg niet op wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma


maar wat ik eigenlijk bedoel is wat voor gebreken kent deze auto op technish gebied



Niet of nauwelijks. Ik heb er eentje gehad ´nieuw uit doos´ tot hij 3 1/2 jaar oud was, met 250.000 km op de teller. Zelfs de uitlaat heeft het die hele periode uitgehouden, wel veel remblokken en banden vervangen, maar dat was meer te wijten aan het eigen rijgedrag wink

Voor de rest een prima auto, wel traag, maar die van mij was een diesel 1.7.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...