Busje komt zo Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Geplaatst: 2 januari 2011 Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga vandaag eens zoeken naar de breuk. Een beveiliging heeft de haspel niet en ik let er altijd goed op de haspel uit te rollen. Ik heb ook kortere verlengsnoeren, dus als ik met een kortere afkan, pak ik die 50-meter-haspel niet eens. Gr. Remo PS: Gisteren ook een draadbreuk verholpen in de kabel van de achteruitrijcamera van mijn bus. Het probleem zat daar inderdaad ook in de laatste meter. .
Gast gladys Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Bij achteruitrijden zit het probleem altijd in de laatste meter.
Fatfreddy Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Origineel bericht van: gladys Bij achteruitrijden zit het probleem altijd in de laatste meter. Dat zegt mijn vrouw nu ook altijd.
looney2 Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: Fatfreddy Origineel bericht van: gladys Bij achteruitrijden zit het probleem altijd in de laatste meter. Dat zegt mijn vrouw nu ook altijd. Tsja..ik zeg altijd tegen m`n vrouw: Het probleem begint bij jou al in eerste meter. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
vincent1971 Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Heb ooit eens een oude haspel gehad (metaal) met een rubberen kabel. Daar zat een kabelbreuk in. Heb eerst de kabel doormidden geknipt gekeken waar wel en niet een breuk in zat. Uiteindelijk bleek de breuk in het allerlaatste stuk te zitten. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Fatfreddy Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 De breuk zit bijna altijd aan een van de uiteindes van de kabel simpelweg omdat die daar mechanisch het meest belast word. Vaak vlak bij de trekontlasting aan de contactstopzijde of dus bij de trekontlasting in de haspel.
Busje komt zo Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 Ik ben nog niet zover gekomen. Drukdrukdruk (ja, ik weet het als je tijd hebt om dat drie keer te schrijven, heb je het niet druk ). Ik heb gisteren een voltpen binnengekregen, maar ook daar zit een draadbreuk in, dus die moet ik terugsturen .
Fatfreddy Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Maak de kabel aan het einde eerst maar eens los en trek dan maar eens aan de aders. Een hele grote kans dat 1 van beide afbreekt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen