Moderator ceesv Geplaatst: 7 februari 2011 Moderator Geplaatst: 7 februari 2011 Ik kijk meestal thuis naar mijn plasma. Ik heb thuis 2 plasma's en, op de plekken waar een wat kleiner beeldformaat gevraagd, is 2 LCD's. De plasma's winnen het glansrijk wanneer je de beeldkwaliteit beoordeelt. Maar de vraag was, welke plasma aan te bevelen is. Helaas zijn er geen Pioneer schermen meer nieuw te koop. Op dit moment zou ik voor de Panasonic V20 of VT 20 gaan. Heb zelf de 65 VT 20. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
HD_freak Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Origineel bericht van: grunnsat Het matte glas van de LCD was veel rustiger aan de ogen, en leek echt zwart. Al met al was in die opstelling de LCD/LED wat mij betreft de duidelijk winnaar. Heb een Panasonic V20 Plasma, heb deze in de betere speciaalzaak op het gemak bekeken met daarnaast een LCD en een LED TV, allen hetzelfde beeldformaat (42") en allen met een live uitzending van het europees kampioenschap zwemmen in Hongarije op Eurosport HD.....de enige die NIET spiegelde was de Panasonic en dan hebben we het nog niet ove de beeldkwaliteit.... Op dit moment is Plasma qua beeldkwaliteit nog steeds de absolute top. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen