Gast Thero Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Ivm plannen om een 3D tv te kopen,een vraag: Welke Dreambox is er voor geschikt? Thans heb ik twee DMs:800C en 800S.
SIMBAke Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 alleen de HD modellen , dus ik vrees dat u een nieuwe zal moeten kopen VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
guppje29 Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 beide zijn geschikt voor 3D. Je moet alleen een 3D tv hebben voor het juiste effect Het zou mooi zijn als iemand een pluging kan maken waarbij de beide beelden op elkaar geprojecteerd werden. Ik heb nog van die oude brilletjes met 2 kleuren. Voor pc is er al wel zoiets. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
SIMBAke Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 ja nu zie ik het , hij heeft een dm800 HD c en 800 HD s dacht dat het om SD ontvangers ging VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Gast Thero Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Dank voor de reacties. Ik ga binnenkort een 500HD aanschaffen en ik begreep dat ik wel de juiste HDMI kabel moet gebruiken.
Gast MiLo Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Origineel bericht van: Thero ...ik begreep dat ik wel de juiste HDMI kabel moet gebruiken. Ja, die van 6 euro bij de bouwmarkt, die werkt goed. Er is niet zoiets als een speciale "3D" kabel ofzo.
Gennaromax Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Ik denk dat Thero een HDMI 1.4 kabel bedoeld. Mvg. Gennaromax DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
mereltje Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Origineel bericht van: Gennaromax Ik denk dat Thero een HDMI 1.4 kabel bedoeld. Mvg. Gennaromax En dan wel met Dolby 5,1 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
nlrela Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Heb vorige week m'n 3D TV binnengekregen 5 minuten voordat ik naar het buitenland moest. Niet echt tijd om alles in te stellen en/of te testen. Het 3D beeld van de DM800 werd in ieder geval door m'n TV niet herkend en gewoon als twee dubbele beelden (zoals bij een normale TV) weergegeven. Kan een instellingszaak zijn, maar Plug and Play was het in ieder geval niet .... 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: nlrela Het 3D beeld van de DM800 werd in ieder geval door m'n TV niet herkend en gewoon als twee dubbele beelden (zoals bij een normale TV) weergegeven. Uhmz, dat klopt toch? Volgens mij heb je een actieve 3D bril nodig welke om en om het beeld voor je oog links en rechts afsluit.
Topgunn Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Cool, dus mijn dreambox kan op een geschikte TV, 3D SBS weergeven? Nooit geweten, ik dacht altijd dat je daar een speciaal kastje voor nodig had, of geldt dat alleen voor Full HD 3d?
Spacerpower Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 heeft niks met je ontvanger te maken dat dubbel beeld klopt, je tv maakt hier een beeld van, en met de juist bril 3D VU+Ultimo 4K
APPLE Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: nlrela Heb vorige week m'n 3D TV binnengekregen 5 minuten voordat ik naar het buitenland moest. Niet echt tijd om alles in te stellen en/of te testen. Het 3D beeld van de DM800 werd in ieder geval door m'n TV niet herkend en gewoon als twee dubbele beelden (zoals bij een normale TV) weergegeven. Kan een instellingszaak zijn, maar Plug and Play was het in ieder geval niet .... dat constateerde ik ook met een panasonic plasma 3d tv
SIMBAke Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 dubbele beelden zie ik ook op mijn NIET 3D plasma , in de winkel bij de 3D promo zie ik nochtans iets heel anders , daar is het soort dubbel beeld boven elkaar VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
pilux Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Ik heb vorige week ook heel even met 3D zitten spelen (Philips TV en DM8000). Ik zag eerst ook de 2 beelden naast elkaar, maar op de TV kun je dan instellen dat dat de manier is waarop het signaal binnenkomt en (met de brilletjes op) zie je het dan in 3D. Als je daarna weer naar een andere zender gaat moet je het weer uitzetten. Heb er niet meer dan 5 minuten aan kunnen besteden, dus wellicht dat het ook anders kan. Maar het werkt in ieder geval wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen