Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Bij het patchen van mijn strong STR 8000 geen windows de mededeling: Time-out bij het schrijven naar LPT1. Volgens mij heb ik alles volgens het boekje gedaan: parallel en seriele kabel aangesloten en goed aangedrukt. printer "algemeen" aangemaakt en als standaardprinter benoemd nieuwste loader gebruikt. zelf denk ik dat de fout zit in snelheid van communicatie, rechtonder in het beeld van de loader staat: Settings: 38400,n,8,1 klopt dit en waar kan ik dit aanpassen? Wie helpt mij uit de brand?
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Heb je de poort via de bios settings op de juiste manier gezet???Ik ff in mijn eigen bios moeten kijken hoe het ook al weer precies heet, maar ik dacht ecp+epp. Hij moet nl kunnen communiceren met je pc. Kan zijn dat dat niet juist staat. Suc 6
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Ik ben al een stapje verder Jan50. Na het veranderen van de BIOS krijg ik nu een foutmelding, in elk geval beter dan niks. Kun je hier iets mee? €WYZ#012346789ABCDEFGXHI @WYZ#012346789ABCDEFGXHI bosc2k_LIBDAT_2.0.2 ( TM2SCNED_VEN_V2.2 ) LOADING REQUEST Parallel transfer launched Waiting parallel negociation: ram_a01f0000 ERROR: command key (0xbafecede,a1200000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen