Ga naar inhoud


goedkope mpeg-4 ontvanger?


Michel de Man

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Daar heb je helemaal gelijk in Michel.
Maar die ontvangers zijn zo goedkoop..dat als je alle andere ingbouwde features bekijkt en dan de prijs, er eigenlijk niets anders mis kan gaan.
En ook de ingebouwde fabrieks Conax slot is om te programmeren naar alle andere formaten..multicam dus.

De prijs is erg laag.


Waarom worden dit soort ontvangers niet in Nederland verkocht? Er zijn nauwelijks of geen ontvangers onder 100 euro te koop, terwijl deze ontvangers veel beter zijn dan de gemiddelde goedgekeurde CDS doos.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is inderdaad dan even goed om te vermelden.

 

Paar jaar geleden stond ik nog in de overweging om een qboxhd te nemen of de 8000 en ben blij dat ik toch voor de 8000 heb gekozen.

 

Van de qboxhd heb ik de laatste tijd weinig nieuws meer over gelezen.

 

 

Origineel bericht van: Michel
Dat is een algemeen gemaakte fout.

 

Op dat soort ontvangers draait geen cccam, maar een of ander zelf gemaakt brouwsel dat cccam compatible is.

 

Dat wil zeggen dat als die opticum niet meer verkocht wordt, die updates ook stoppen en je dus mogelijk niet meer compatible bent met nieuwere cccam versies.

 

Dat is wel degelijk belangrijk om even in het achterhoofd te houden.

 

Mvg,

 

Michel

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream7020
Zeg dan gewoon dat er cccam op kan draaien.


Dat is dan weer iets nieuws voor mij en heb inmiddels erop zitten googelen. Ik ben bang dat mijn internetverbinding niet voldoet. Ik zit in Sri Lanka en het gaat enkel om het kunnen ontvangen van een mpeg-4 gecodeerde zender: Jaya TV op intelsat 10, c-band, of, maar ook mpeg-4 gecodeerd op measat 3, ku band.

Ik heb hier inmiddels telefonisch geinformeerd bij een sat zaak, ze hebben een mpeg-4 ontvanger voor omgerekend een 70 euro in het assortiment. Ben even de naam van het merk kwijt, wel Koreaans naar zeggen. Verdere specs weet ik niet. Wordt vervolgd.

Locatie: Coventry (UK)

Receiver: Xoro HRS 8520, Diseqc switch

Schotel op 28,2 graden Oost en 19,2 graden Oost (BVN)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Met alle respect, maar vragen naar een oplossing voor satelliet TV in Sri Lanka, terwijl je hier op een Nederlandse site zit, is op zijn minst een beetje vreemd.

 

Nog vreemder is, dat je ons dat pas na 2 pagina's verteld.

 

Daar heb je te maken met andere satellieten, misschien zelfs andere technieken en zeker met andere zenders en coderingssystemen.

 

Dat vraag je dan toch echt beter in een lokale winkel.

 

Hier krijg je vanzelfsprekend nooit een 100% antwoord op je vragen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken geen www.sat4all.lk smile

En eerder in de thread was het toch wel opgevallen dat het om ontvangst in Sl ging, maar dat maakt niet uit verder, want het kan evengoed leerzaam zijn voor iedereen, tenzij je me uit het forum wilt bannen frown

Locatie: Coventry (UK)

Receiver: Xoro HRS 8520, Diseqc switch

Schotel op 28,2 graden Oost en 19,2 graden Oost (BVN)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...