Boerenjong Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Hallo Ik heb de Rytec wel werkend in de Open Pli In de Dream Elite ( nieuwste) lukt het me niet Wie heeft een stappenplan???? Vr gr
Littlesat Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 De eerste stap in het stappen plan is zeer flauw... PLi gebruiken... Maar je kunt uiteraard ook Dream Elite (via hun forum) vragen de Rytec plugin opnieuw te laten compileren op hun laatste branch. Kost hun ca. 5 minuten. Helaas kun je dat niet zelf even doen omdat Dream Elite close sourced is. Maar wie weet zijn het andere DE gebruikers al gelukt met een (huidige) versie van de rytec xmltv plugin. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Boerenjong Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Geplaatst: 2 januari 2011 Hallo Dank je wel voor je antwoord. Ik gebruik ook de Open PLI De Rytec is daar top Wat op dit moment minder is is het tragere zappen en tragere teletekst Vr gr
mobieltje Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Origineel bericht van: Boerenjong Wat op dit moment minder is is het tragere zappen en tragere teletekst Dat is het nadeel van de DM800HD (300 MHz MIPS Prozessor) De DM800HDse en de DM8000 hebben daar geen last van door de snellere 400 MHz MIPS Prozessor. Grts.
Boerenjong Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Geplaatst: 2 januari 2011 Dank je wel voor antwoord Hij is bij de andere images wel sneller Maar elke image heeft zijn voor en tegen Vr gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen