Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Ik heb hier nu een Sony BDP-S470 Blu-ray speler, die het uitstekend doet. Wel een vraag. Het gebeurd wel eens, dat ik een film niet in een keer uitkijk. Heeft deze speler de mogelijkheid, te onthouden waar de film is gebleven? Hoeveel DVD's kan hij dan onthouden? Moet ik ergens op een knop drukken, op het moment dat ik de dvd wil stoppen? (geheugen punt)
Gerard 76 Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Vaak gebeurt dit vanzelf(als ie 't ondersteunt). De PS3 doet dit ook met DVD's en BD's. Ik denk als het niet vanzelf gaat dan zit 't er niet op.
Zilverster Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 @Henri Aalten, Ik heb geen ervaring hoe dat bij een Sony is geregeld. Wat je niet moet doen is 2 x op de stop toets drukken, want dan wordt de locatie niet onthouden, in mijn geval Pioneer, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Mogelijk is er iemand die dit model goed kent, wacht het af. In de handleiding niets over gevonden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen