Ga naar inhoud

[DM7025] Picons opnieuw installeren

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik had de USB-stick even nodig voor iets anders. Nu de stick weer in de box zit, wil ik de picons hierop installeren. Maar deze zijn al geinstalleerd op de harde schijf. Hoe krijg ik deze gedeinstalleerd om vervolgens de installatie op de usb-stick te kunnen doen?

Gewoon installeren op de usb werkt niet, dan krijg ik melding dat deze al geinstalleerd is.

Groet,

Walter

Geplaatst:
Origineel bericht van: WalterN
Hoi,

Ik had de USB-stick even nodig voor iets anders. Nu de stick weer in de box zit, wil ik de picons hierop installeren. Maar deze zijn al geinstalleerd op de harde schijf. Hoe krijg ik deze gedeinstalleerd om vervolgens de installatie op de usb-stick te kunnen doen?

Gewoon installeren op de usb werkt niet, dan krijg ik melding dat deze al geinstalleerd is.

Groet,
Walter

Eerst uninstalleren

Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Geplaatst:

@Gerard76

Ik heb de picons al op de harde schijf staan, dus gewoon installeren via het menu werkt niet. Ik moet eerst van de oude installatie af.

@Meega1

Uninstalleren is toch hetzelfde als deinstallaren. De vraag was hoe...

Groet,

Walter

Geplaatst:

Je kunt met DCC de map picon een andere naam geven.

Bijvoorbeeld picons

Dan opnieuw downloaden en op de stick laten zetten.

Origineel bericht van: WalterN

Uninstalleren is toch hetzelfde als deinstallaren. De vraag was hoe...

Via softwarebeheer kun je verwijderen.

Geplaatst:

Hoi Gerard76,

De naam van de map veranderen helpt niet. Opnieuw installeren geeft daarna foutmeldingen, maar die zijn zo snel van het scherm dat ik niet kon lezen wat er stond. Vervolgens kent de box geen enkele picon meer, dus de oude map maar weer hersteld.

Via softwarebeheer (onder de blauwe knop; OpenPli) zou ik extenties moeten kunnen verwijderen, maar de picons staan daar niet tussen.

De vorige keer heb ik het pad gewijzigd in een bestand en de picons verplaatst. Weet iemand welk bestand dit was?

gr,

Walter

Geplaatst:

In DCC stond de picon-installatie er wel tussen (Tools/ IPKG packages) en daar kon ik hem wel verwijderen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen