Gast walberg Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Voorheen kon ik middels mpegstreamclip de .ts bestanden editen, echter met de hd variant lukt dat niet, ergo ik kan deze hd ts bestanden niet eens bekijken op mijn mac. Is er een programma waarmee ik deze films kan editen? Met tsmuxergui kan ik wel de ts bestanden direct naar blu ray formaat overzetten echter ik wil wat onderdelen eruit halen. Ook blu ray (m2ts) afspelen gaat niet, heb ik dus ook weer een programma of plugin voor nodig.
Angeline Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 videoredo - de nieuwste versie kan deze bestanden aan (zowel bewerken als naar een ander bestandstype omzetten)
VenimK Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: walberg Voorheen kon ik middels mpegstreamclip de .ts bestanden editen, echter met de hd variant lukt dat niet, ergo ik kan deze hd ts bestanden niet eens bekijken op mijn mac.. Bekijken kan je toch al met VLC (videolan.org) Triax 88cm 4x Twin LNB XpEnology 4*4TB Denon X1500 5.1 Mac mini M1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen