HD_freak Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Ik heb een probleem met m'n Smartwi. Dit ding jaartje of 3-4 terug nieuw gekocht, al die tijd eigenlijk in de kast gestaan. Dit weekend toch eens tevoorschijn gehaald en getracht aan de gang te krijgen..... no way. Heb inmiddels firmware 2.52 op de box gezet, melding na upgrade dat alles ok was. Als ik dan de kaarten wil pairen, dan gaat er iets niet goed; na de fw upgrade alle clientkaarten in de box gehad, CD kaart erin na 15 sec er weer uit, clientkaart erin en de LED op de box blijft continue branden..... andere kaarten idem. Boel gereset, opnieuw getracht te pairen...... fail. Iemand een idee wat er kan zijn? Alvast bedankt !! Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Terradon Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Hoi, Probeer de software er nog eens op te zetten maar dan met een xp pc.....dat wil nog wel eens helpen. Groetjes...........
The Pope Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Ik gebruik het ding zelf al een tijd niet meer, maar als je na de upgrade de clientcards één voor één in de box drukt behoort de led te gaan flikkeren zodat je kunt zien dat de clientcards opnieuw geprogrammeerd worden. Dit gebeurt bij jouw niet om een of andere reden. Er is ook een firmware de die box compleet erased. Ik weet zo niet meer waar je deze weg kon halen. Ik zou ik jouw geval gewoon een willekeurige firmware flashen. Ook al weet je van te voren dat dit niet gaat werken. Voor mijn part zet je er firmware in die compleet niet geschikt is voor je coderingssysteem, maar kijk dan eens of je de clientcards wel kunt programmeren. Mocht dat wel gaan, dan is de kans groot dat je daarna de voor jouw geschikte firmware wel kunt proggen. Suc6 The Pope
HD_freak Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Geplaatst: 2 januari 2011 Origineel bericht van: Terradon Hoi, Probeer de software er nog eens op te zetten maar dan met een xp pc.....dat wil nog wel eens helpen. Groetjes........... Heb ik gedaan, moest zelfs speciaal naar m'n werk daarvoor..... Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Terradon Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Lol voor je hobby naar je werk...... Maar zie op de smartwi site 2 x de 2.52 staan heb je ze beide geprobeerd? http://www.smartwi.net/downloads1.html Groetjes..............
HD_freak Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Geplaatst: 2 januari 2011 Ja, heb ze beide geprobeerd. Zonder succes. Op m'n werk staan zo ongeveer de laatste XP machines die ik ken Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
HD_freak Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Geplaatst: 2 januari 2011 Zie op het internet ook een Clone+ staan, is dat zo ongeveer hetzelfde als de Smartwi? Wellicht een beter product? Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Terradon Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Clone+ Set 3 Client kaarten Clone+ set met 3 client kaarten, brengt u wireless digitale TV. Een innovatieve multiroom-service splitter. Gebaseerd op Mediaguard systeem en uitermate geschikt voor de providers CanalDigitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT. Deze bedoel je, lijkt hetzelfde te kunnen als de smartwi. Heb zelf twee smartwi's die draaien zonder problemen. Een met tvv en eentje met cd kaart. Er is trouwens wel een vistafix voor de smartwi.... Zie PM. Groetjes.........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen