Digiflip Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Halo, Mijn Bose 321 systeem speelt geen CD's meer af. Ik krijg een foutmelding, iets van kan index niet lezen. Ik heb het systeem open gemaakt en zie dat er op het oog een normale (pc) dvd-rom speler inzit. Kan je deze door een willekeurige DVD-ROM speler vervangen?? Met vriendelijke groeten, Philip
satencom Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Ja dat kan wel ,je moet even naar het type en merk dvd speler kijken die er zit, en als hij niet past zet je hem er gewoon er boven op ,als de bekabeling lang genoeg is. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tonskidutch Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 ik vond deze: " System the equipment that brings DVD ... It houses an integrated progressive scan DVD/CD player" dus wel even goed zoeken naar een compatibele vervanging en verder veel problemen met de originele spelers. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Digiflip Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Geplaatst: 5 januari 2011 hallo, Bedankt voor de antwoorden. Ik ga eens op zoek naar een leuke vervanger. Philip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen