Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik mis wat bij canaldigitaal

sport 1 extra

waarom zit die nog niet bij het paket??????

zit ik darten te kijken steeds bij sport 1 jaja

wordt nu uitgezonden op sport 1 extra

echt wat maf van canaldigitaal

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

**Groetjes mojo-jojo**

Geplaatst:

Darten is te volgen via de Duitse Sport1, FTA... geen Sport1Extra nodig (en dat gebeurt vaker)...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Darten is te volgen via de Duitse Sport1, FTA... geen Sport1Extra nodig (en dat gebeurt vaker)...

Ja en met ingang van de premierleage of darts per 10 februari, kunnen we ook bij RTL7 terecht, zie TV totaal.nl, dus nog in dolby digital 5.1 ook. En nu maar hopen van ook nog in Native HD.

Ik weet het, heb je voor de finale nog niets aan, maar de Duitse sport1 bied inderdaad uitkomst.
Geplaatst:

CanalDigitaal kan er denk ik niet zoveel aan doen, want het is Sport1 zelf die besloten heeft dat de zenderindeling moest veranderen. In Sport1 Live, Sport1 Golf, Sport1 Tennis, Sport1 Extra en Sport1 HD.

Ik vind het in ieder geval behoorlijk waardeloos dat Sport 1.2 nu omgedoopt is in Sport1 Golf. Ineens zit je dan naar een herhaling van de Ryder Cup te kijken in plaats van live het WK Darts. frown

Ben ook benieuwd hoe dat straks met tennis zal gaan. Sport1 Tennis zit ook (nog?) niet op de satelliet. En ik ben er vrij zeker van dat er genoeg mensen zijn met een Sport1 abo vanwege het tennis. Er zijn misschien nog wel meer CanalDigitaal kijkers die tennis willen zien dan golf. Dat gaat geheid klachten opleveren en wellicht mensen die overwegen om hun Sport1 abo op te zeggen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Steffie46
CanalDigitaal kan er denk ik niet zoveel aan doen, want het is Sport1 zelf die besloten heeft dat de zenderindeling moest veranderen. In Sport1 Live, Sport1 Golf, Sport1 Tennis, Sport1 Extra en Sport1 HD.

Ik vind het in ieder geval behoorlijk waardeloos dat Sport 1.2 nu omgedoopt is in Sport1 Golf. Ineens zit je dan naar een herhaling van de Ryder Cup te kijken in plaats van live het WK Darts. frown

Ben ook benieuwd hoe dat straks met tennis zal gaan. Sport1 Tennis zit ook (nog?) niet op de satelliet. En ik ben er vrij zeker van dat er genoeg mensen zijn met een Sport1 abo vanwege het tennis. Er zijn misschien nog wel meer CanalDigitaal kijkers die tennis willen zien dan golf. Dat gaat geheid klachten opleveren en wellicht mensen die overwegen om hun Sport1 abo op te zeggen.

http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagina&id=177&title=Verhuis%20mee

Vanaf morgen zal sport1 tennis beschikbaar moeten zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen