Gast eulaersivan Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Hoe kan ik BVN en een aantal andere zenders ontvangen in de Franse Alpen? Moeilijkheid (dat denk ik toch) is dat het terras enkel vrij zicht heeft op noorden en noordoosten. Zicht verder naar het oosten wordt geblokkeerd door een muur naast het terras. Het zuiden ligt aan de andere kant van het appartementsgebouw. En op het dak geraak ik ook niet. Mvg Ivan
vGnp Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Helaas. Vrij zicht op het zuiden (of in ieder geval een groot deel daarvan) is op het noordelijk halfrond een van de eerste vereisten voor satelliet ontvangst. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satencom Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Die muur naast het terras kun hem daar niet op plaatsen richting het zuiden, of is dat een muur van een gebouw Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 januari 2011 Moderator Geplaatst: 3 januari 2011 Heel ruw gezegd, kan je de schotel op elke plek hangen, waar je tussen 11 en 13 uur in het voor en najaar vrij zicht op de zon hebt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen