Thundybirdy Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 Ik heb de vraag ook al op het Pli-forum gesteld maar ik kom nog niet echt verder. In OpenPLi 2 Beta veranderen de zenders niet mee in het display van de Vu-Plus duo wanneer ik zap. Dit in tegenstelling tot OpenPLi 1. Ga ik in het menu en vervolgens weer terug naar een zender dan komt de desbetreffende zendernaam niet terug in het display maar blijft die hangen in de omschrijving van de laatste gebeurtenis. Ga ik een opname bekijken dan verschijnt er in het display "opgenomen bestanden", stop ik vervolgens en ga naar Ned 1 dan blijft deze melding in het display. Ik heb nu al een aantal malen gewisseld van Pli 1 naar 2 en vice-versa, aan het installeren kan ik niet veel fout doen, maar het probleem blijft bestaan. Wel gebruik ik de back-up van van Pli 1. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben.
Moderator wiz Geplaatst: 3 januari 2011 Moderator Geplaatst: 3 januari 2011 probeer het eens zonder die backup? dus openpli 2 flashen, en dan alle instellingen met de hand goed zetten in plaats van die backup terug zetten? Wellicht zet je daarmee iets terug waar pli 2 van in de war raakt? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Duolist Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Bij het afspelen van opnames is dit een probleem dat al sinds de geboorte van de DUO bestaat; bij live TV is dit een onbekend verschijnsel.
Gast Duolist Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: Duolist Bij het afspelen van opnames is dit een probleem dat al sinds de geboorte van de DUO bestaat; bij live TV is dit een onbekend verschijnsel. Overigens heb ik begrepen dat dit gedrag rechtstreeks door de drivers wordt bepaald. Als dat klopt, maakt dat een individuele afwijking des te merkwaardiger.
Thundybirdy Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Geplaatst: 3 januari 2011 Ik zal het vanavond laat eens installeren zonder back-up. Nu staat het op Cartoon Network en zie je in de omschrijving "Channel Selection" en als je gaat zappen blijft dit gewoon staan.
jacobus Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Ik heb een dergelijk probleem gehad bij het gebruik van een bepaalde skin, weet niet meer welke. In ieder geval was het weg na het kiezen van een andere skin.
Thundybirdy Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Geplaatst: 3 januari 2011 Ik maak gewoon gebruik van de standaard skin. En zoals aangegeven, als ik terug ga naar de stabiele versie van Pli 1 dan draait het als een tierelier.
stefan.wolfrum Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 dus wat worden we wijzer van pli2? waarom niet gewoon pli1 laten staan? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Gast Duolist Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: stefan.wolfrum dus wat worden we wijzer van pli2? waarom niet gewoon pli1 laten staan? Ik begrijp die vraag niet t.a.v. het topic: TS is de enige die van dit probleempje last heeft en de beta 2 is stabiel en goed. En het gebruik van de PLi beta 2 heeft hetzelfde voordeel als voorheen het gebruik van de (nu niet meer onderhouden) beta 1: de allerlaatste verbeteringen op je eigen ontvanger.
Thundybirdy Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Geplaatst: 3 januari 2011 Ik heb inderdaad begrepen dat de Beta2 goed en stabiel moet draaien. Ben ook erg bezig met het media-gebeuren en heb begrepen dat het al iets beter zou draaien dan met Pli1. Ik kom er ook achter dat ik zo langzamerhand de enige ben die hier last van heeft dus wil wel graag het probleem achterhalen.
Littlesat Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Ik kan dit probleem hier niet zien... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Keep it Cool Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: Thundybirdy Ik zal het vanavond laat eens installeren zonder back-up. Nu staat het op Cartoon Network en zie je in de omschrijving "Channel Selection" en als je gaat zappen blijft dit gewoon staan. Moet je niet eerst op OK drukken om uit die channel selection te komen dan zou jet toch het kanaal moeten zien ? Dit heb ik ook als ik tussen Radio en TV zap maar na een maal op OK te drukken kom je dus vanuit de kanaal selectie lijst in de kanalen zelf terecht.
Thundybirdy Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Geplaatst: 3 januari 2011 Normailter krijg ik direkt bijv Ned 1 in het display te zien, nu blijft het hangen op "Channel Selection". Zoals aangegeven zal ik later op de avond de zaak eens schoon installeren zonder back-up en laat de uitkomst hiervan even weten.
Tonskidutch Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 prima concept alles opnieuw en geen cumulatieve fouten in een restore van backup bestanden ciao Second Life Mungo Parker
Thundybirdy Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: jacobus Ik heb een dergelijk probleem gehad bij het gebruik van een bepaalde skin, weet niet meer welke. In ieder geval was het weg na het kiezen van een andere skin. Opnieuw geinstalleerd, zonder back-up en in eerste instantie weer het probleem. Nu maar eens geprobeerd wat jacobus voorstelde en het probleem is opgelost. Maak ik gebruik van de Magic skin dan gaat het goed, probleem treed dus op bij de Default Skin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen