Jan Ambers Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Ik hoor zojuist dat de Cristor M2S niet meer gemaakt wordt. Welke ontvanger die op 12V werken zijn er nu nog beschikbaar behalve de TVV-Denson en TVV-Philips? Die dus de FTA zenders zonder kaart kunnen weergeven, en ev de TVV zenders met kaart?
Dutchsat Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 De Dreambox 500 series, zowel de HD als de SD versie. De SD versies zijn al voor minder dan €100,00 te verkrijgen. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
HD_freak Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Grundig DSR-1975 HDTV, is ook mooi compact. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Jan Ambers Geplaatst: 3 januari 2011 Auteur Geplaatst: 3 januari 2011 Bedankt vr de tip, spijtig dat ie "Dreambox" is, ik ben geen Linux deskundige, en heb geen linuxpunthoofd... vermoedelijk niks voor mij?
vGnp Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: Jan Ambers Bedankt vr de tip, spijtig dat ie "Dreambox" is, ik ben geen Linux deskundige, en heb geen linuxpunthoofd... vermoedelijk niks voor mij? Waarom niet? Als je er gewoon TV mee wilt kijken heb je weinig tot geen Linux kunde nodig hoor.. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Zuppelan Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Je hoeft geen Linuxpunthoofd te hebben om een Dreambox te gebruiken. Als je hem als CI-ontvanger gebruikt hoef je helemaal geen speciale kennis te hebben om hem te kunnen gebruiken, hij werkt dan als iedere andere ontvanger. Elementaire kennis van Linux kan echter zeer nuttig zijn als je een ander image als PLI gaat installeren (die moet immers in de juiste directory op de ontvanger gekopieerd worden voordat geflasht kan worden) en/of een Softcam gaat configureren.
alx Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Als ik het kan.......... Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
michel130 Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: Jan Ambers Bedankt vr de tip, spijtig dat ie "Dreambox" is, ik ben geen Linux deskundige, en heb geen linuxpunthoofd... vermoedelijk niks voor mij? Als je hem bij een satboer haalt, die maakt hem meestal voor je kant en klaar zodat je hem alleen nog hoeft aan te sluiten, en kijken maar. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Lambik61 Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Voor het bezitten van een DreamBox of ander merk "Enigmaontvanger" hoef je beslist geen Linux te kennnen. De software erin zetten is kinderspel. Vooral met de vele hand-outs die er te vinden zijn. Als je een windows pc kunt bedienen kun je de rest ook. Mijn ouders (77jr en 73jr) hebben ook een DreamBox. Het enige wat ik gedaan heb is het installeren van een Pli-image. Ze zijn heel tevreden over hun DreamBox. Makkelijke zapper met een overzichtelijke kanalenlijst en bouqetten. Dat zie ik bij veel andere ontvangers nogal eens anders. En als je er echt niet meer uitkomt, knowhow en bijstand genoeg te vinden hier op sat4all. Dus welke wordt het? CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Anton48 Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Origineel bericht van: Zuppelan Je hoeft geen Linuxpunthoofd te hebben om een Dreambox te gebruiken. Als je hem als CI-ontvanger gebruikt hoef je helemaal geen speciale kennis te hebben om hem te kunnen gebruiken, hij werkt dan als iedere andere ontvanger. Elementaire kennis van Linux kan echter zeer nuttig zijn als je een ander image als PLI gaat installeren (die moet immers in de juiste directory op de ontvanger gekopieerd worden voordat geflasht kan worden) en/of een Softcam gaat configureren. Kan ook op je windows pc Groetjes, Anton.
opzolder Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Technisat MultyMedia TS 1 (DVB-S + DVB-T) Groeten van de zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen