Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Rebox HD9000PVR met harde schijf. Ik heb videomateriaal daarvan via mijn netwerk overgezet op harde schijf van mijn PC. Dit materiaal is in het format .ts.

Nu probeer ik met Nero 9 daar een Video DVD van te maken, en importeer zo'n file in Nero Vision.

Meestal gaat dat goed, maar soms noemt Nero Vision zo'n opname een "diavoorstelling" in plaats van "film", en er klopt dan ook niets van de tijdsweergave, bij voorbeeld 36 seconden ipv twee uur. Verder kun je er dus niets mee doen, zolang Nero de file niet als film ziet.

Waaraan kan dat liggen en hoe krijg ik het voor elkaar dat Nero die file correct interpreteert?

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Geplaatst:

hallo beste satliefhebber

u zou eerst de TS file moeten omzetten

en dat kan met 1 proggie die heet DVR-Studio Pro - DVB to DVD

of meschiens dat iemand een andere proggie kan of heeft

maar met deze die ik u zeg gaat het goed omzetten naar dvd of avi

dus dat is de oplosing meschiens maar nero kan er niet goed mee overweg

dus hoop u van diens te zijn geweest

groet pc-junkie

Geplaatst:

heel simpel,je moet wel van tevoren aangeven,"in wat u wild doen"(Nero Vision) DVD of video cd maken,(of met of zonder "dia show,)deze is mogelijk met inst. bewerkbare DVD.als je de bestanden geimporteerd hebt,zet Nero Vision ze keurig om in DVD bestand ,alleen wel aangeven of MPEG2 of nero digitaal(MPEG4)Nero ondersteund helaas geen DTS,of 4 audio sporen die van een TS bestand komen,je moet van te voren het juiste spoor kiezen wat je op je DVD wild hebben.Dus als je TS bestanden in een Dia show bestand importeerd,of er naar toe sleept,zal het een Dia bestand worden,dus goed opletten wat je doet.Ik heb hier ook Nero 9.werkt prima,transcoderen duurt vrij lang maar verder ok.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen