Ga naar inhoud

Ik heb ook een scriptie:)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik las dat je voor je scriptie wel aan adressen ken komen met site's die werkende seca file's<BR>ik ben namelijk alles kwijt geraakt en heb 14 weken op mijn nieuwe internet verbinding zitten wachten.<BR>nu zit ik al de hele dag alle forums af te zoeken naar link's maar ken nog niet echt een goede site vinden.<BR>als iemand mij uit de brand ken helpen graag.<BR>BVD. Peet tongue.gif" border="0 <p>[ 05-08-2001: Message edited by: ANTHRAX ]

Geplaatst:

Uhhhh??<BR>Scriptie?? Seca-files..Wat zie ik hier over het hoofd??<P>Scholier die en scriptie maakt over (betaal)-TV o.i.d. gaat toch ZELF zoeken naar materiaal?? Daar wordt je scriptie toch op beoordeeld..<P>Voor een scriptie heb je namelijk geen Seca-files nodig. Papier geeft vooralsnog geen beeld smile.gif" border="0 Een goed woordenboek zou ook geen kwaad kunnen...

Geplaatst:

als ik nu nog op school had gezeten dan was er iets niet goed met mij smile.gif" border="0<BR>maar ik had een bericht op het forum hier gelezen en zag dat daar een reactie op was, ik denk dat mot mij ook lukken .<BR>en wat denk je?<BR>ik weet genoeg nu smile.gif" border="0<BR>ps ik is al 34 jaar en weet niet eens wat een scriptie is smile.gif" border="0<BR>mzzl Peet

Geplaatst:

@Anthrax<BR>Nou, je bent nooit te oud om te leren joh...<BR>Wel eens eraan gedacht een scriptie nederlandse taal te gaan doen...?<BR>KEN je nog wat van opsteken. laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.