Ga naar inhoud

[Film] Millennium

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de doku ook opgenomen heb de laatste maanden

alle 3 delen gelezen en toch een boek blijft mijn voorkeur op de filmen maar de filmen zijn goed gemaakt en het verhaal is bijzonder !!

vanavond ga ik die doku ff bekijken, heb hem ook opgenomen.

ben benieuwd !

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ja, die zag ik ook... maar ik heb ze vrijwel allemaal gezien. Op tv 4 hebben ze de meste van die beck's uitgezonden. Erg goed!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

okee van Beck

maar het verhaal kwam van Stieg Larson

en die is overleden zullen wel geen filmen meer van komen.

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

Geplaatst:

In Sydsvenskan (krant) las ik dat Eva Gabrielsson, zijn "sambo" (partner waarmee Stieg samenwoonde) het vierde deel van Millenium zou afmaken. Dit schreef ze in haar nieuwste boek (”Millenium - Stieg och jag”) het 4e deel zou "Guds Hämd", Gods Wraak, heten.

Het is echter allemaal nog heel erg onzeker of het ooit zover zal komen...

http://www.sydsvenskan.se/kultur-och-nojen/article1355871/Kvinnan-som-hatar-industrin.html

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Ja dat had ik een poosje geleden ook al ergens gelezen, maar het schijnt dat de familie niet erg wil meewerken.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

• 3 weken later...
Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Alleen jammer dat ze alles nasynchroniseren...

Geplaatst:

Hände hoch Sir :D

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

• 10 maanden later...
Geplaatst:

Ik vond in de nieuwsgroepen 3 postings met in totaal 6 DVD's. Het zijn de extended versies (1uur 25 minuten per dvd) van de serie voorzien van NL ondertiteling.

Als je zoekt op Millennium NL Extended kun je ze nog vinden. Ze zijn wel 350 dagen geleden geüpload dus een payserver is wel gewenst. Dus downloaden nu het nog legaal is ;) (in Nederland dan, weet niet hoe het zit in België)

millennium.JPG

VTS_02_4.VOB_000938336.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Kommende is Duits.

Komende is Nederlands.

:-)

De serie is ook tot standgekomen door/dankzij het ZDF. Al die Zweedse krimi's, maar ook Deense en Noorse, komen nagenoeg allemaal tot stand in samenwerking met de ARD en ZDF. Dat het dan Duitstalig is, is dan maar iets wat we af en toe maar voor lief moeten nemen. Of gewoon de DVD's kopen in een internetwinkel uit Zweden. Die worden keurig binnen de EU thuisbezorgd. Voordeel is dat je dan de ondertiteling in die taal aan kunt zetten, en dan ook niet meer afhankelijk bent van die vervelende Nederlandse ondertiteling.

Voordeel: je kijkt naar je favoriete serie en je leert meteen de Zweedse taal, of een andere taal naar eigen keuze. Fins acht ik overigens uitgesloten dat wij dat kunnen leren, met woorden als een 2x een "u" achter elkaar met een umlaut er op, zoals "üü".

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen