Gast Roelchik Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Heb vandaag trots mijn nieuwe VU+ Duo uitgepakt en geïnstalleerd. Draai open pli 1.0 vuduo van 12 september. geflasht via usb aangevuld met CCcam en henksat settings via het internet. heb dus een draaibare schotel met 1 LNB waarvan de kabel rechtstreeks op tuner A zit. Tuner B is doorgelust. Alles werkt, enkel bij het zappen naar een ander kanaal op een andere schotel wil de box dit niet automatische aansturen. slechts op 1 manier zapt hij. dit lukt door te gaan naar: menu > setup > service searching > tuner configuration > en gewoon de huidige instelling (simple + positioner) te bevestigen. dan vraagt hij "zap back to service before tuner setup" en als ik dan ja druk, zapt hij wel. iemand een idee?
Gerrit1967 Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Origineel bericht van: Roelchik Heb vandaag trots mijn nieuwe VU+ Duo uitgepakt en geïnstalleerd. Draai open pli 1.0 vuduo van 12 september. geflasht via usb aangevuld met CCcam en henksat settings via het internet. heb dus een draaibare schotel met 1 LNB waarvan de kabel rechtstreeks op tuner A zit. Tuner B is doorgelust. Alles werkt, enkel bij het zappen naar een ander kanaal op een andere schotel wil de box dit niet automatische aansturen. slechts op 1 manier zapt hij. dit lukt door te gaan naar: menu > setup > service searching > tuner configuration > en gewoon de huidige instelling (simple + positioner) te bevestigen. dan vraagt hij "zap back to service before tuner setup" en als ik dan ja druk, zapt hij wel. iemand een idee? heb je nadat je de configuratie modus heb ingesteld op eenvoudig rotor ook je lengte en breedtegraad ingevoerd
geronnimo Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Ik weet bijna zeker dat het aan de coaxkabel ligt, die is dan te lang of te dun, ik had dit ook met mijn Stab-rotor.
Gast Roelchik Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 als ik dezelfde kabel in mijn nog werkende dreambox 7000 steek, is er geen enkel probleem en draait de schotel naar de zender die ik kies.
Gast Roelchik Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 het euvel werd opgelost door de openpli beta erop te zetten en alles opnieuw te configureren. is er een mogelijkheid om ergens skins vooraf te bekijken of moet je deze telkens downloaden en installeren?
Tonskidutch Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 is een nieuwe vraag waard... (dan blijft het gezellig en overzichtelijk) kijk bij vuplus-support onder topic skins (als je lid bent) en zie je verdomd veel previews van mooie skinnies. ciao Second Life Mungo Parker
Gast Duolist Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Origineel bericht van: geronnimo Ik weet bijna zeker dat het aan de coaxkabel ligt, die is dan te lang of te dun, ik had dit ook met mijn Stab-rotor. Hier hangt de motor, i.c.m. een DiSEqC 1.0 4/1 switch, aan meer dan 30 meter kabel: het eerste probleem moet zich nog voordoen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen