Ga naar inhoud


[RE-8000HD] algemene info gevraagd


verbatim2

Aanbevolen berichten

hoi

 

Ik ben een beginner er ik moet ergens starten dus hier ga ik dan:

 

Aangezien in belgie de kabelaar en iptv niet kan opnemen en bekijken op gelijk welk toestel moet ik wel voor satelliet gaan

En aangezien er een actie liep van tv-vlaanderen kreeg je een gratis set bij een 2jarig abbo

 

Deze set was vooral voor de ontvanger gratis te krijgen namelijk een "PHILIPS DSR-7141 HDTV " die zou ik graag op de kamer aansluiten maar voor in de living wil ik een iets betere box met meer opties en na veel lezen lijkt de rebox 8000 perfect en niet te prijzig!

 

Voor andere dingen zou ik kiezen voor deze onderdelen-->

(met de bedoeling dat astra 1/2/3 kan ontvangen)

 

TRIAX 88 cm 38€

MULTICONNECT QUAD LNB 41*4 =164€

DiSEqC switch 4/1 VIZYON NDS-7014 12*4 = 48€

multifeedhouder 20€

 

Nu Hoe sluit je nu de rebox aan met één of 2 coax kabels (ik ga er vanuit 2?

En waarop sluit ik die coaxen dan aan elk op een switch?

 

En kijken en 2* HD opnemen werkt dat effectief (alles op eenzelfde tijdstip)?

Kan je bv zeggen ik neem op van astra 1 en 2 en ik kijk naar 3 met de opstelling die ik zou gebruiken?

 

Of

1* kijken en 1*opnemen + éénmaal opnemen via een vcr? (alsook van 3 verschillende transponders)?

 

Tot hier mijn vragen over de rebox

Stel de rebox ligt aan en neemt op van astra 1 en kijkt naar 3

 

Kan ik dan met de philips(aangesloten op swith3) kijken naar astra1 en er een vcr aanhangen en opnemen van astra2? of enkel van dezelfde transponder?

 

Graag had ik dan aan de pc nog een skystar hd usb gehad

Kan die dan aansluiten op switch4 en kijken naar astra 1 en opnemen van astra3?

 

 

Dat zijn redlijk wat vragen maar ik start dan ook van zo goed als 0.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg beschreven heb waar het ± op neer komt

 

mvg

verbatim2

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites