Gerard 76 Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Kan ja. Als je éénmaal 3 satellieten hebt wil je meer. Beste neem je de rail met 4 houders.
Gast tymosat Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Die universele multiblock is ook als type MFU4 te koop met 4 lnb houders.Merk is SAB.Zal rond de € 15 euro kosten.Kan je je geen bult voor vallen
Gast Goerez Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Ok, bedankt allemaal. Ik zal het even (nouja denk niet dat het even gebeurt) proberen. Jullie horen wel of het gelukt is of niet. Moet natuurlijk wel even de onderdelen bestellen, weet iemand een online webwinkel die deze onderdelen snel kan leveren?
Gast tymosat Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 google eens op multiblock lnb houder universeel MFU4
Gerard 76 Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Origineel bericht van: Goerez weet iemand een online webwinkel die deze onderdelen snel kan leveren? Nu vraag je eigenlijk de leden om reclame te maken voor een winkel. Ik ben ervan overtuigd dat je dit niet zo bedoelt. Maar let aub wel op met dit soort vragen Google eens op hetgeen je zoekt.
Gast Goerez Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Ik dacht aan een PM :-) Maar heb er één gevonden.
vGnp Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Niet met die LNBs vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Goerez Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Hey, Ik heb mijn bestelling ontvangen, heb de multifeed bevestigd. Ook heb ik Astra 1 kunnen vinden. Astra 3 heb ik ook al gevonden, maar die heb ik niet nodig, dus heb het weer weggedaan. Deze 2 moesten aan de linkerkant van de multifeed, dat ging ook allemaal probleemloos, maar de rechterkant lukt niet, ik kan Astra 2 en Hotbird maar niet ontvangen. Waar kan dit aan liggen? Moet de rechterkant van de multifeed lager / hoger hangen ofzo?
satencom Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Heb je ze wel in deze volgorde Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Goerez Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Ja heb ik ook gezien: Klik Maar is er een verschil in afmetingen als je een schotel hebt van 78 cm en één van 100 (de afstanden tussen de LNB's). En ik heb nu Astra 23.5, dus de verticale afstand zal wel kloppen? Dus ik moet de overige LNB's gewoon horizontaal verplaatsen lijkt mij? A4L.
satencom Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Er zal een beetje verschil in kunnen zitten je moet niet naar die foto zien van mij wand die afstand kloppen niet. Als je de lnb 19,2 zo dicht mogelijk tegen de arm zet ,en dan richt je de schotel zo goed als mogelijk is uit , en dan kun je de andere lnb's er zo bijzetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Goerez Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Nee, maar in de link die ik erbij heb gezet staat: - Linker kant LNB en Rechter kant LNB tegen het midden aan. Dat heb ik gedaan, maar krijg niks. Nu heb ik Astra minstens 10 cm van de kant af, dan heb ik 70/80. Dus dat klopt al niet. Maarja, ik zal morgen wel even proberen als het weer licht is
Gast Goerez Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Heb Hotbird en Astra ook ontvangen (met een multiblock)! Ik heb nog 1 LNB over, ik ga proberen om Badr te vinden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen