Johan45 Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 De legale versie RayhTec firmware 6072V212 is HIER te downloaden. New implemented: EMU: Added support for Cryptoworks provider 0D0510 (0D0504 was already in it) Cryptoworks Austriasat en ORF geïmplanteerd. Vult u rustig aan !!!
hendrik jan Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Werkt prima!! Met dank aan Rayhtec!! Hoewel die Austriasat en ORF krijg ik niet in beeld. Henk
dutchandrew Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Op Austriasat en ORF krijg ik al beeld met versie 2.12B. Vandaar dat ik niet goed snap wat er in versie 2.12C is veranderd/verbeterd.
dutchandrew Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Bij nader inzien heb ik alleen maar beeld op ORF.
Johan45 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Geplaatst: 6 januari 2011 Dan zal er wel een provider ontbreken in het cryptoworks gedeelte van de emu. En dan hebben we toch weer veel plezier van de afstand bediening. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Geplaatst: 6 januari 2011 In de bijlage staan de zenders en frequenties van Austriasat. Zo kan je de kanalen toevoegen in je kanalenlijst. AustriaSat_Programm-Transponderliste.pdf Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen