Extreme001 Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Geplaatst: 4 januari 2011 HDD geformateerd op de pc. Nu start de box weer door. mvgr.
Loui (K) Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch my god, wat een weelde zo'n mooie dm8000 waarom ga je nu flashen met dreamup? puur omdat er iemand suggereerde dat dit je probleem helpt oplossen? met een OpenEmbedded Receiver kun je altijd via de webbrowser flashen en dat je dreambox 8000 niet wil doorstarten heeft er wellicht mee te maken dat er een IP-conflict is (met DHCP of een vast adres) dus de simpelste weg naar rome is, geen netwerkkabel eraan en opnieuw booten maar nu ben je al bezig dus BREEK VOORAL NIET DREAMUP AF. voor de volgende met een probleem, zullen we maar zeggen ciao Klopt wat je hier zegt ,maar ik heb dit ook en keer gehad Ik geloof dat ik de Dreambox nog geen week in huis had kon via webbrowser wel flashen maar starte ook niet door.Met Dreamup zonder netwerk heb ik het opgelost.Kan toeval zijn maar zo lukte het mij.daarna is het niet meer voorgekomen.
Tonskidutch Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 geeft niet... Loui(K) ik had dat ook wel eens eerst ethernet weglaten en testen dan hdd afkoppelen en testen zo zijn er al wat storingen verholpen geworden. echter is het wel knap vervelend dat na een nieuwe flash zo'n probleem opduikt (en enkel door die hdd) dat lijkt dan toch een firmware probleem van de hdd ciao Pabadam Yonderboi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen