Gast DMFOREVER Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Hey allemaal ik heb hier 2 smartcards Een voor turkse zenders en een voor nederlandse zender ik heb mijn vraag is kan ik met 2 shotels en Digiturk krijgen en Canaaldigitaal en ik heb ook de gratis zenders van turkije dus kan ik alle astra tv digiturk en turksat ontvangen met 2 schotels 1 110cm 1 60cm mvg DMFOREVER
satencom Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Je richt een schotel op de astra uit ,en met de andere schotel zult moeten kiezen tussen de Turksat 42 graden en Digiturk 7 en daar zet je een DISEqC 2/1 tussen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Greatone Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Of gewoon een rotor kopen, dan pak je bijna alle satelieten. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Bigfoot Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 ** Titel aangepast en verplaatst naar Schotelpark **
Obi Wan Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Er zijn 3 opties om jouw vraag te beantwoorden: Optie 1: een schotel met motor installeren. Optie 2: twee aparte standaard schotels waarbij een afgesteld op Turksat 42E en een afgesteld op Eutelsat W3A 7E, Hotbird 13E, Astra 1 19E en Astra 3 23E. Deze laatste uiteraard met een multi-lnb opstelling. Turksat kan hier niet bij omdat deze te ver weg staat van de Digiturk (7E) en Astra's en daarom apart moet worden geinstalleerd. Optie 3: gebruik maken van een multisat schotel zoals de visiosat bigbisat of de wavefrontier t55/t90. De laatste optie geniet mijn voorkeur omdat deze beter geschikt is voor multisat opstellingen, minder ruimte inneemt (2 schotels ipv 1), en beter af te stellen voor maximaal signaal. Verder heb je geen last van motorproblematiek (wachten op draaien, vastvriezen, etc) en kun je uitbreiden indien gewenst, noodzakelijk. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
dannyboy Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Visiosat Big Bisat is een uitstekende oplossing! Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Gast DMFOREVER Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 dankje wel voor jullie reacties ik ga of een rotr halen of ik ga dannyboy zen advies volgen dat zie ik nog wel
Aanbevolen berichten