Ga naar inhoud

Hoe Digiturk EN Canal Digitaal te ontvangen?

Aanbevolen berichten

Gast DMFOREVER
Geplaatst:

Hey allemaal ik heb hier 2 smartcards Een voor turkse zenders en

een voor nederlandse zender ik heb mijn vraag is kan ik met 2 shotels en Digiturk krijgen en Canaaldigitaal en ik heb ook de gratis zenders van turkije dus kan ik alle astra tv digiturk en turksat ontvangen met 2 schotels 1 110cm 1 60cm

mvg

DMFOREVER

Geplaatst:

Je richt een schotel op de astra uit ,en met de andere schotel zult moeten kiezen tussen de

Turksat 42 graden en Digiturk 7 en daar zet je een DISEqC 2/1 tussen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Of gewoon een rotor kopen, dan pak je bijna alle satelieten.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Er zijn 3 opties om jouw vraag te beantwoorden:

Optie 1: een schotel met motor installeren.

Optie 2: twee aparte standaard schotels waarbij een afgesteld op Turksat 42E en een afgesteld op Eutelsat W3A 7E, Hotbird 13E, Astra 1 19E en Astra 3 23E. Deze laatste uiteraard met een multi-lnb opstelling. Turksat kan hier niet bij omdat deze te ver weg staat van de Digiturk (7E) en Astra's en daarom apart moet worden geinstalleerd.

Optie 3: gebruik maken van een multisat schotel zoals de visiosat bigbisat of de wavefrontier t55/t90.

De laatste optie geniet mijn voorkeur omdat deze beter geschikt is voor multisat opstellingen, minder ruimte inneemt (2 schotels ipv 1), en beter af te stellen voor maximaal signaal. Verder heb je geen last van motorproblematiek (wachten op draaien, vastvriezen, etc) en kun je uitbreiden indien gewenst, noodzakelijk.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Gast DMFOREVER
Geplaatst:

dankje wel voor jullie reacties ik ga of een rotr halen

of ik ga dannyboy zen advies volgen dat zie ik nog wel

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.