Gast dayouri Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 ik heb net een vu+ duo gekocht omdat ik niet zo tevreden was over mijn dreambox 800. De vu duo is een prachtig toestel maar ik stuit nu op één probleem waarvan ik niet weet waar het juist ligt: ik heb beeld op mijn tv vlaanderen zenders inclusief één hd en canvas hd. Als ik me niet vergis zitten deze twee HD zenders toch op 23.5? Wanneer ik naar een rtl HD of sbs6 HD zender schakel, zie ik wel ongeveer zo'n 79% ontvangst op de astra 3 maar geven de zenders geen beeld. Dat was met mijn dreambox 800 wel het geval... Ik heb wel gewoon mijn zenderlijst overgenomen identiek aan die uit mijn DB800. Ik heb ook beeld op de regionale omroepen nederland op de astra 3 dus ik zou denken dat de schotel wel juist staat uitgericht.... Mag ik er dan vanuit gaan dan mijn shares plots niet goed meer werken? De rtl kanalen op SD gaan wel allemaal mooi open... iemand een idee?
Tonskidutch Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Citaat: Mag ik er dan vanuit gaan dan mijn shares plots niet goed meer werken? wat bedoel je daarmee? als je een TVVlaanderen kaartje hebt kun je maar 1 RTL zender op basic en basic+ ontvangen (volgens de website van TVVlaanderen.be de overige zijn van CanalDIGITAAL en daar moet je natuurlijk ook een abonnement voor hebben...! ciao True North Rebekka Bakken
Gast dayouri Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 daarmee bedoel ik dat mijn rtl4 HD en rtl5 HD en dergelijke plots niet meer werken... Via tv vlaanderen heb ik geen rtl zenders hoor ;-)
Tonskidutch Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 tja dat was mij al duidelijk... enkel jou waren de forum regels nog niet helemaal duidelijk? WAN shares zijn ook onafhankelijk een receivertype niet wenselijk op sat4all True North Rebekka Bakken
Gast dayouri Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Ik stel hierover toch ook geen vraag? Ik vraag gewoon of ik er van mag uitgaan dat wanneer mijn canvas HD en één HD werkt, mijn schotel juist staat uitgericht zodat ik zonder problemen naar rtl zou kunnen kijken...? Ook de regionale zenders ontvang ik goed. Of kan er dan toch nog iets mis zijn met mijn afstelling ook als ik de bovenstaande zenders goed ontvang?
Gast dayouri Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 de box herstarten brengt geen oplossing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen