Ga naar inhoud


Gezocht: software voor ledenadministratie


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al enige jaren PC-Leden van de Rabobank. Dit pakket heeft z'n langste tijd wel gehad. Ik zoek een nieuw systeem voor leden administratie voor een vereniging.

 

Wat moet het kunnen:

- Meer dan 1 bestand (leden, donateurs);

- Historie vasthouden (leden die bedanken niet uit het systeem verwijderen);

- Vrij definieerbare lijsten;

- Indeling van personen in categorien (bijv. lid van afdeling xxx);

- Contributie berekening (geen vast bedrag maar bijvoorbeeld op leeftijd);

- Aanmaken incassobestanden;

- Afdrukken acceptgiro's;

- Etiketten;

- Bijhouden bijzondere datums van leden (huwelijk, examen etc);

- Alles wat met de financiele administratie te maken heeft.

 

Eén van de bekende systemen is natuurlijk Davilex maar zijn er nog meer?

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Psychosammie

Je schijft in je vorige bericht niet meer geleverd wordt?

Wij werken er nog steeds mee tot volle tevredenheid.

Ook met windows 7

en dit las ik op de site van PC-leden

 

Vanaf 1 juli 2010 is PC-Leden niet meer verkrijgbaar bij de Rabobank.

 

Wel is het nog mogelijk PC-Leden te bestellen door het overmaken van € 158,- (incl. btw) op rekeningnummer 38.33.39.715 ten name van PinkRoccade Belangen Organisaties, Apeldoorn

 

Na ontvangst van het verschuldigde bedrag ontvangt u de software PC-Leden op CD-rom en kunt u één jaar gebruik maken van ons helpdeskcontract. Deze overeenkomst wordt automatisch verlengd. De jaarlijkse kosten bedragen € 49,-

 

Het helpdeskcontract geeft u toegang tot de volgende extra's:

 

7*24 uur toegang tot het afgeschermde deel PC-Leden. Hier kunt u vragen stellen over het gebruik van PC-Leden, waarna u per e-mail antwoord van onze supportdesk krijgt.

Telefonische supportdesk op werkdagen van 13:00 tot 16:00 uur via 0900 - PCLEDEN of 0900 - 7253336 ( € 0,40 per minuut)

 

 

 

 

 

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bericht van een maand geleden was niet mijn topic. Maar wel de trigger om eens te kijken naar eventuele updates van PC-Leden.

 

En toen zag ik dat het niet meer door de Rabo ondersteund wordt. Het programma is gemaakt door Pink en daar is het nog te verkrijgen. De support was altijd al via Pink. Nu heeft het programma eigenlijk al jaren geen behoorlijke update gehad, het ziet er gedateerd uit en volgens mij werkt het ook niet goed onder Windows-7.

 

Nu de Rabo het niet meer support zal het voor Pink geen interessant product meer zijn. Ik verwacht dus dat vroeg of laat de stekker eruit gaat.

 

Samen met het feit dat ik helemaal niet zo tevreden ben over PC-Leden dus een goede reden om naar iets nieuws te kijken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

#### Reclame voor jezelf en uiteraard ook je account verwijderd.

 

Voortaan even de regels van een forum lezen voordat je iets gaat doen dat niet mag?

aangepast door Michel
reclame
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, reclame voor een software pakket?

 

Ik heb tot op heden niets gevonden dat aan mijn wensen voldoet.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

al eens gedacht aan een access file bestand ? Zo zijn er honderden gratis verkrijgbaar op internet en die zijn makkelijk aanpasbaar als je iets weet van access (en eventueel excel).

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker. Ik programmeer zo af en toe wat met Delphi. Dus de huidige ledenadministratie heb ik zelf geprogrammeerd. Maar daar wil ik nu juist vanaf. Ik heb er domweg de tijd niet meer voor.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...