picaan Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Ik heb op Eurosport HD en Travel Channel HD geen beeld. Ook heb ik geen signaal op die freqeuntie. Ik heb alles al gezocht maar er komt helemaal niets. Iemand een idee
Littlesat Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Deze transponder heeft door de 8PSK modulatie in combinatie met DVB-S2 en de FEC een betere signaal ruis verhouding nodig dan de andere CDS HD-transponders. De schotel "scherper" afregelen zal dus het recept zijn om deze zenders de kunnen ontvangen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
picaan Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Geplaatst: 4 januari 2011 Heb het net voor elkaar, mijn draaibare systeem blijkt niet goed te draaien, tuner A en Tuner B omgedraaid en via de vaste schotel gezocht. iK heb ze nu wel. Bedankt
Gerard 76 Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Origineel bericht van: picaan Ik heb op Eurosport HD en Travel Channel HD geen beeld. Travel HD zit toch niet bij CanalDigitaal? Origineel bericht van: picaan iK heb ze nu wel. Hoe doe je dat?
sattools Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 hij zei toch alleen dat ie ze nu heeft, niet dat ie er naar kijkt Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Gerard 76 Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Klopt,ja dan heb ik 'm ook. De portugese subs doen het wel,nu het beeld nog
Littlesat Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 En ik d8 dat hij HistoryHD bedoelde...??? Maar wie weet heeft hij wel een SkyLink kaartje... zou zomaar kunnen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
sattools Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Origineel bericht van: Littlesat En ik d8 dat hij HistoryHD bedoelde...??? Maar wie weet heeft hij wel een SkyLink kaartje... zou zomaar kunnen. Ja op zijn minst een Link met een kaartje ja Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
picaan Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Geplaatst: 5 januari 2011 Ik heb een echt skylink kaartje. Is dat ook weer helder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen