Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op Eurosport HD en Travel Channel HD geen beeld. Ook heb ik geen signaal op die freqeuntie. Ik heb alles al gezocht maar er komt helemaal niets. Iemand een idee

Geplaatst:

Deze transponder heeft door de 8PSK modulatie in combinatie met DVB-S2 en de FEC een betere signaal ruis verhouding nodig dan de andere CDS HD-transponders. De schotel "scherper" afregelen zal dus het recept zijn om deze zenders de kunnen ontvangen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Heb het net voor elkaar, mijn draaibare systeem blijkt niet goed te draaien, tuner A en Tuner B omgedraaid en via de vaste schotel gezocht. iK heb ze nu wel. Bedankt

Geplaatst:
Origineel bericht van: picaan
Ik heb op Eurosport HD en Travel Channel HD geen beeld.

Travel HD zit toch niet bij CanalDigitaal?

Origineel bericht van: picaan
iK heb ze nu wel.

Hoe doe je dat? smile

Geplaatst:

hij zei toch alleen dat ie ze nu heeft, niet dat ie er naar kijkt wink

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Geplaatst:

En ik d8 dat hij HistoryHD bedoelde...??? Maar wie weet heeft hij wel een SkyLink kaartje... zou zomaar kunnen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
En ik d8 dat hij HistoryHD bedoelde...??? Maar wie weet heeft hij wel een SkyLink kaartje... zou zomaar kunnen.

Ja op zijn minst een Link met een kaartje ja :D

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen